czwartek, 15 lipca 2010

Infiore

Twarz przed:
 Hm. Dostrzegam tutaj elementy zarówno świetne, jak i te niezbyt. Zacznijmy od tych świetnych. Uwielbiam ten kolor skóry, jest rzadko spotykany na stardoll, mimo iż jest cudowny. Włosy sa fajne, świetnie pasują do Twojego stroju. Nie podoba mi się dobór brwi, sprawiają one, że medoll ma taki nieprzyjemny wyraz twarzy. Druga sprawa to okulary, które ja bym wyrzuciła. Ogólnie nie jest źle.

Twarz po: 
 Makijaż-niemakijaż.No dobra tak nie do końca. Oczy medoll pomalowałam brązowym cieniem, ledwo odznaczającym się na tle karnacji. Do tego użyłam czarnego tuszu do rzęs, jednak tylko po bokach oka. Usta i policzki pozostały naturalne, bez żadnych dodatków. Włosy to luźno związany kucyk, położony na prawe ramie medoll.

Ubranie przed:
 Ogólnie przypadło mi do gustu. Lubię stylizacje gdzie czarny pomieszany jest z kolorowymi wstawkami. Mimo iż tak zrobiona grzywka przy tej fryzurze nie jest specjalnie oryginalna, to i tak ją kocham. Kolorystycznie ten żakiet i kopertówka moim zdaniem nie pasują do dołu stylizacji.













Ubranie po:
 Ja postawiłam na czerń, przełamaną czerwonymi dodatkami.Medoll ma na sobie sukienkę z luźny dołem, oraz zakrytymi ramionami. Dosyć spory dekolt tutaj akurat pasuje. Nogi zdobią proste, czarne rajstopy, zaś stopy wysokie botki zrobione z dwóch par. Czerwonymi dodatkami są czerwona kokarda na głowie, którą zrobiłam gdyż chciałam pozostać przy ''końskiej'' grzywce, i seksowna torebka od Versus.

7 komentarzy:

esti12 pisze...

ten strój po jest booooski.

Miisadzia-1 pisze...

zgadzam się z esti12
miisadzia-1

Elcias pisze...

cuuuuuudna kreacja 'po'. wspaniała torebka!

miSsInuSsia pisze...

jest świetnie.!!! Strój 'po' jest super!! :D

Beata pisze...

jest bosko! ta stylizacja chyba należy do jednej z moich ulubionych.uwielbiam kreacje w których dominuje czarny kolor, tak jak tu.

Sylwia pisze...

Ooo, dziękuję ślicznie!

KamiKam pisze...

Strasznie mi się podoba przed.Po zresztą też okej.