poniedziałek, 26 lipca 2010

Pierwsza metamorfoza z hasłem- Lo0la777

Twarz przed:
 Wszystko do siebie pasuje, podoba mi się. Lubię tego typu opaski, ale nie na stardoll. Lubie taką kolorystykę- dużo tu szarości i czerni. Można by powiedzieć, ze wystylizowałaś się odpowiednio do tego co mamy w ostatnich dniach za oknem. Jedynym minusem są według mnie brwi- powinny być odrobinę ''grubsze''. Moja ocena: 8.5/10

Twarz po:
Oczy zostały pomalowane delikatnie, jednak ciemnym kolorem-czarnym.  Usta są ostro różowe. co do samej twarzy to zmieniłam oczy, usta i brwi, nos pozostał ten sam. Rzadko spotykana fryzura moim zdaniem dobrze tu pasuje. Dodatki były zbędne.

Ubranie przed:
 Ogólny look medoll mi się podoba, jednak tylko do szyi. Nakrycie głowy jest jakieś takie niekształtne. Zakrywa tylko jedno oko medoll, jest niestaranne. Sukienka jest ładna. Bardzo podoba mi się body spod spodu. Moja ocena: 8/10














Ubranie po:
 Moja kreacja jest jakaś taka jaśniejsza i...weselsza. Kolorystycznie przeważa tu różowy, zaś dodatki wybrałam czarne, ze świecidełkami.  Kocham tę sukienkę, sama w sobie świetnie wygląda, dlatego postanowiłam jej nie udziwniać. Na głowę dobrałam do tego różowa kokardę, która dodaje ekstrawagancji.





15 komentarzy:

Klaudia pisze...

Przeraża mnie kolor włosów jaki dla niej wybrałaś :D I chyba aż za bardzo pomalowałaś policzki, poza tym nie wiedziałam nawet, że są takie brwi :D Strój również mnie odrobinę odrzuca ale nie wyobrażam sobie by był innego koloru.

botakchce

Btw, zapomniałam zmniejszyć obrazek do reklamy :<

Filip pisze...

Jeżlei kolor różowy jest dobrze połączony, wtedy wcale nie musi być kiczowaty ;p

Anonimowy pisze...

nie wiem czy lepiej jest przed, czy po.. obie stylizacje piękne !!



BeleVile

Beata pisze...

kolory są fajne, ale... jest tak prosto, zwyczajnie. na prawdę stać cię na coś lepszego :D

Lo0la777 pisze...

Dziekuje za metamorfoze. Podoba mi sie, ale niekoniecznie podoba mi sie ten makijaz ;)

Elcias pisze...

Mogłaś się bardziej postarać. Jest po prostu ładnie :)

Magda pisze...

a ja powiem że metamorfoza makijażowi mi się nie podoba, sądzę że wcześniejszy look był o wiele lepszy

matylda. pisze...

M A S A K R A.!
nie, no na serio.!
Tak kiczowatej stylizacji jeszcze w życiu nie widziałam. ;/
O wiele, wiele, wiele [ tak z jakieś milion razy ] lepiej było przed. ;]

Ewanilla pisze...

niestety, ale się zawiodłam, bo po mi się nie podoba. Chodzi o makijaż. Jak powiedziała B.E.A.T.K.A możesz zrobić miliony razy lepiej.

Anonimowy pisze...

oglądając inne metamorfozy, stać Cię na wiele wiele więcej. jest ładnie , ale nie pięknie

weronika pisze...

A właśnie mi się makijaż, ogólnie twarz podobają. Ta stylizacja moim zdaniem ma w sobie "to coś". Na pierwszy rzut oka, może nie wyglądać specjalnie, ale przyjrzyjcie się lepiej. :)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajnie wyszedł ci makijarz po, ubranie ni za bardzo, jak dla mnie nudne.

Magda pisze...

kiczowato

Aleksandra pisze...

botakchce;

Czemu przeraża Cię kolor włosów? ;)

Anonimowy pisze...

Ochudnie ją pomalowałaś. Tak szczerze to nie umiesz robić metamorfoz, bo mało którą masz ładną. Dajesz tu więcej krytyki, niż poprawiasz styl. To totalne bezguście z ciebie. Nie powinnaś tu dawać takiej krytyki, bo sama nie masz stylu.

AJ_123