sobota, 3 lipca 2010

Selenia1999

Twarz przed:
 Bardzo, ale to bardzo podoba mi się dobór ust i oczu. Świetnie do siebie pasują, są na idealnej wysokości. Fajnie pomalowałaś usta. Ja zmieniłabym włosy oraz brwi. Nie przepadam za kolorowymi pasemkami na włosach, kojarzą mi się ze stylem emo. Ogólnie jest w miarę okej.

Twarz po:
 Rozważniej nałożony makijaż i medoll wygląda od razu inaczej. Jest świeżo, elegancko i seksownie. Usta pomalowałam na czerwony kolor, który pasuje do mocnego różu na policzkach. Oczy pozostały umalowane delikatnie, tuszem do rzęs, który je wydłużył i pogrubił. Dobrałam do tego elegancko upięte włosy w bardzo jasnym kolorze. Brwi mogłyby być inne,ale tego akurat zmienić nie mogłam ;)

Ubranie przed:
 Irytuje mnie podejście wielu dziewczyn na stardoll. Kupią nową rzecz, dołączą do niej buty i jest cud i miód. Nie prawda. Niektóre osoby spędzają nad swoimi stylizacjami po 2 godziny, aby je dopracować i osiągnąć zamierzony efekt. I to wcale nie muszą być Houte Couture'owe kreacje, czasami nawet wyglądający na prosty strój jest wymuskany pod każdym kątem.Tutaj jest jak jest. Nie wiem, czy moja teoria się tutaj sprawdziła, ale efekt jest podobny.











Ubranie po:
 Z Twojej szafy najbardziej właśnie spodobała mi się ta sukienka. Dołączyłam do niej czarną spódnicę jako spód oraz ciemny top, który wystaje na górze. Medoll ma na sobie równie czarne rajstopy oraz rękawiczki do nadgarstków, które połyskiem pasują do sukienki.

11 komentarzy:

Elcias pisze...

Jak zwykle, Gago zachwycasz nas świetnym strojem!

Lo0la777 pisze...

Zgadzam sie z przedmowczynia ;p

syene. pisze...

Super!

Sindy pisze...

bardzo udana metamorfoza, strój 'po' o niebo lepszy :)

ewka-mewka-girl pisze...

prześlicznie :)

Anonimowy pisze...

chciała bym się zgłosić do metamorfozy.. mój nik na sd : aagusia

? pisze...

Zaciesz ^^ jAK zwykle ciekawe kreacje
Gaga . ;O

LadyLola6581 . ;]

Sandra pisze...

ładne ubranie po

Miisadzia-1 pisze...

Strój "po":SUPER

esti12 pisze...

zgadzam sie z wami ;D jak zwykle świetny strój!!! ;D

Beata pisze...

bombowa sukienka!