sobota, 10 lipca 2010

Lipglosek

Twarz przed:
 Do makijażu nic nie mam, prosty, ale ok. Twoja medoll ma bardzo denerwujący wyraz twarzy, głównie poprzez wybór tych ust. Nie lubię ich, na stardoll są tylko jedne uśmiechnięte, które mi się podobają. Przez nie medoll ma trochę końską twarz. Ogólnie jest ok, ale nie rzucasz na kolana. Podoba mi się to, że jeżeli oczy umalowałaś na czarno, to usta pozostają jasne. Dobrze.

Twarz po:
 Oczy pomalowałam bardzo delikatnie. Użyłam dwóch odcieni zielonego cienia, niebieskiego, błękitnego, oraz czarnego, aby przyciemnić w kącikach oczu.Ciesz mnie fakt, iż teraz przy zmianie fryzury mogę też zmienić jej kolor, wcześniej tego przy metamorfozach nie mogłam. Policzki machnęłam czerwonym i jasnym różem, zaś usta w kolorze cielistym tak jak u Ciebie, ale bez błyszczyka.Bardzo,bardzo bym chciała jasną kredkę do brwi :(

Ubranie przed:
 Nawet fajnie to połączyłaś. Wszystko pasuje, poza jednym-butami. Te szpileczki wydają się jakieś takie za lekkie do reszty. Tak samo jak przy makijażu nie rzucasz na kolana, ale że to jest zła stylizacja raczej powiedzieć nie mogę.














Ubranie po:
 Ja wybrałam dla Ciebie bardziej delikatną i elegantszą stylizację. Z sukienki od Amy Claire( którą kocham) zrobiłam spódnicę. Dodałam do niej kwiecisty gorset, a w pasie przewiązałam medoll czarnym paskiem z kokardką. Z butów nie mogłam nic dopasować, a więc medoll ma na nogach szpilki w pomieszanych kolorach, pasujących do reszty stroju.

6 komentarzy:

syene. pisze...

Piękna metamorfoza. ^___^ Ciekawa taka. Żałuję, że nie miałam możliwości kupienia ubrań od Amy Claire :(

Anonimowy pisze...

mogłaś zmienić usta.
w nowym medoll editorze każdy może zmienić nie tylko właściciel konta.

esti12 pisze...

znowu , piękny strój. ! ;*

Beata pisze...

podoba mi się kolorystyka ubioru ( : wszystko idealnie dopasowane.

Anonimowy pisze...

Dziękuje za metamorfozę ale muszę przyznać,że nie powaliła mnie do reszty.Makijaż-istna masakra,myślałam,że będzie bardziej twórczy.A te ciuchy w tym samym zestawieniu miałam na sobie. Z niecierpliwością czekałam na moją 'fantastyczną' przemianę ale jak widać na marne.Jednakże doceniam twój poświęcony czas na moją me doll i jeszcze raz dziękuję.

Lipglosek

Miisadzia-1 pisze...

ogólnie Ładnie