niedziela, 11 lipca 2010

dadusia_mloda

Zacznijmy od tego, że bardzo mi się podoba. Wybrałaś ładne oczy, mój ulubiony nos, usta też są ok. Piegi dodają uroku, fryzura jest trochę za nisko, ale podoba mi się ten odcień blondu. Kolczyki dziwnie wyglądają, tak jakby były przyklejone do włosów. Mam wrażenie, że oczy pomalowałaś trochę niedokładnie.

Zmieniłam fryzurę na ciemniejszy kolor, ale pozostawiłam długie włosy, ponieważ pasują do stroju, który przygotowałam. Obniżyłam trochę brwi. Powieki pomalowałam ciepłymi odcieniami - brązem, bordo i żółcią. Z ustami nic nie robiłam, nałożyłam tylko jasną szminkę. Lekko przypudrowałam policzki. Myślę, że przy tych włosach jakiekolwiek dodatki tylko zepsułyby efekt. W sumie to nie zrobiłam nic specjalnego, bardziej skupiłam się na metamorfozie ubraniowej.

Na pierwszy rzut oka Twój strój wygląda całkiem nieźle, ale po chwili widać kilka niedoskonałości. Kurtka wygląda trochę źle w tym zestawieniu, lepiej pasowałby tu jakiś wielki kołnierz czy coś w tym stylu, bo to wygląda po prostu za zwyczajnie. Proponowałabym też dorzucić jakieś dodatki w kolorze beżu, tak dla akcentu. Ja natomiast postanowiłam Twojej lalce dodać trochę brązu i złota. Ubrałam ją w ulepszoną wersję bluzki w groszki, ciemną, krótką, obszerną i ciekawą spódnicę oraz dziwne buty, które zrobiłam chyba ze stu par. Do tego dodałam kilka dodatków- czerwono-złotą bransoletkę, bordową torebkę i kilka pasków w różnych kolorach.

8 komentarzy:

syene. pisze...

Ciekawy strój "po". Na początku mi się nie podobało, ale po większym zastanowieniu się uznałam to za bardzo interesującą zmianę.
Makijaż również ciekawy <3

syene. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Beata pisze...

dopiero gdy się przyjrzałam zauważyłam, że góra jest wykonana z dwóch bluzek! bardzo fajny pomysł :D no i oczywiście czadowe buty.

esti12 pisze...

podoba mi się twarz meedol po ;D taka onieśmielająca. XD

Anonimowy pisze...

Zapraszam do obserwatorów na moim nowym blogu stardollpedia.blogspot.com :))

Miisadzia-1 pisze...

Fajnie

Filip pisze...

Ta dziewczyna wygląda dosyć fajnie, jednak strasznie nisko wzięła włosy. ''Po''jest oczywiście świetne, zarówno medoll jak i strój, aczkolwiek w tym drugim brakuje mi jednej rzeczy- czarnych rajstop.

KamiKam pisze...

Boska medoll po.