piątek, 2 lipca 2010

LadyCandy966
























Twarz przed:
Nos mógłby być trochę niżej. Oczy są pomalowane nierównomiernie, na dodatek bardzo ich nie lubię. Za dużo eyelinera. Jest bardzo przeciętnie.
























Twarz po:
Oczy zasłoniłam okularami, ale w ten sposób, aby było widać cienie na powiece. Brwi zaznaczyłam czarnym, usta pomalowałam dwoma kolorami. Zmieniłam miejsce pieprzyka.

Strój przed:
Elementy ubioru nie pasują do siebie. Ten strój powiększa Twoją doll. Ciało w stosunku do głowy wydaje się ogromne.




















Strój po:
Znów pojawił się mój ulubiony żakiet. Ten strój pasuje mi do dużego, zatłoczonego miasta, takiego jak Londyn. Połączyłam tu trzy kolory: czerń, róż i czerwień. Myślę, że świetnie ze sobą współgrają.

9 komentarzy:

ewka-mewka-girl pisze...

Wygląda lepiej 'po' :)

Moda i Szyk pisze...

usta są genialne. kreacja po jest niesamowicie odjechana. Nie lubię połączenia różu i czerwieni, jednak ta stylizacja łamie tą zasadę.

Beata pisze...

makijaż jest na prawdę świetny!

Miisadzia-1 pisze...

Jest ok.
miisadzia-1

Sylwia pisze...

Cudny makijaż po. (;

Sandra pisze...

dziękuje ;* myślę że potrzebna mi była ta metamorfoza :****
LadyCandy966

Lo0la777 pisze...

Nie lubie polaczen rozo z czerwienia.
Dla mnie to po prostu 'nie pasuje'.
Troche nie podoba mnie sie ten stroj
'po' ale jest do zniesienia. ;)

syene. pisze...

były lepsze metamorfozy.

esti12 pisze...

makijaż jak zwykle śliczny! ; P