poniedziałek, 26 lipca 2010

em12468dzej

Twoja medoll wygląda mi na dosyć niegroźną czarownicę, chyba taki był zamysł tej stylizacji. Wszędzie jest czarno, nie do końca mi się to podoba. Za mocno podkreśliłaś oczy kredką, ja zawsze zostawiam kąciki oczu niepomalowane. Nie lubię tego uśmiechu, ale tutaj wygląda całkiem całkiem. Nie wiem jaką dać tu ocenę... 5/10


Zmieniłam makijaż na bardziej delikatny. Usta pomalowałam bordową szminką, a oczy nieco jaśniejszymi odcieniami- szarym, niebieskim i białym. Podkreśliłam je też lekko niebieskim eye-linerem i czarną kredką. Przydałby się również jakiś róż do policzków. Obniżyłam trochę nos i zmieniłam fryzurę na luźno spięte włosy. Dodatki są tu raczej zbędne. Myślę, że teraz medoll nie wygląda już tak mrocznie.

Nie przepadam za takimi kreacjami, ale widać że próbowałaś coś ciekawego wymyślić, choćby bardzo ładne buty na wysokim koturnie z wielką kokardą na jednej nodze. Uwielbiam te czarne skarpety i myślę, że świetnie tu pasują. Za sukienką natomiast nie przepadam, ale nie jest tak źle. Nie pasuje mi jedynie nakrycie głowy, trochę odbiega od tematu.

Ocena: 7/10

Znalazłam u Ciebie same sukienki, ale coś udało mi się wykombinować. Połączyłam ze sobą dwie sztuki i muszę przyznać, że dół bardzo ładnie wygląda. Na górę nałożyłam jeszcze kamizelkę i szeroki pasek. Butów nie widać, ale żeby nie wiało nudą dobrałam niebieską kopertówkę.

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

świetne obie kreacje :)

Elcias pisze...

Ładnie. Dół kreacji 'po' rzeczywiście ciekawy, góra w miarę okey. Tylko ten tatuaż na ręce...
Strój 'przed' również mi się podoba.

Sindy pisze...

Na tatuaż nic poradzić nie mogłam ;p

Klaudia pisze...

Prawie jak wielki powrót :p Cieszę się, że Emdżej miała taką, a nie inną szafę bo sukienka jest naprawdę świetna! Co do twarzy średnio podoba mi się dobrana fryzura. Zwyczajnie nie pasuje Dollce, ale makijaż oka ładny :)

botakchce

Filip pisze...

Nienawidzę uśmiechniętych ust na stardoll- wszystkie kojarzą mi się ze słit dziewczynką. Mimo to, ''po'' według mnie wygląda lepiej niż ''przed'' ;) To do makijażu oczywiście. Strój ''po'' jak zawsze jest cudowny, kocham takie sukienki!

Anonimowy pisze...

Strój "po" świetny ! Dół rzeczywiście, bardzo ciekawy.
W makijażu przed nie pasują mi tylko włosy. Ogólnie metamorfoza udana. ( ;



BeleVile

Beata pisze...

makijaż, jak i kreacja wyszły ci rewelacyjnie!

Lo0la777 pisze...

Kreacja cuuudowna, dół jest naprawde fajny. Co do makijazu to ładnie, ale na twoje możliwości to nie jest njładniejszy makijaż . Pozdro ;*

Magda pisze...

fajna sukienka 'po'

matylda. pisze...

Tak, ta stylizacja nadaje się do magazynu ' jak dobrze ubrać się na pogrzeb '. XD

Ewanilla pisze...

Hm, makijaż po jest super, o wiele lepszy od przed. O wiele, no ale ja też nie przepadam za tymi ustami. A strój...Jest boski, rewelacyjny.

Magda pisze...

:) bajerandzkie