wtorek, 6 lipca 2010

Betibloo

Twarz przed:
 Wydaje mi się, że Twoja stylizacja miała być na wampirzycę. Nie podoba mi się makijaż, jest zbyt świecący, za bardzo się błyszczy, nie pasuje do reszty. Kolor ust bardzo lubię, nie mniej jednak przydałby się jakiś róż na policzki, nałożony delikatnie, w małej ilości. Największym Twoim grzechem jest ten naszyjnik(?) z czarnego materiału owinięty wokół szyi. Nienawidzę takich ozdób, każda stylizacja z czymś takim będzie dla mnie nie za dobra.

Twarz po: 
 Powiekę pomalowałam czarnym oraz bordowym cieniem. Aby jeszcze bardziej nie zmniejszyć i tak już drobnych oczu, pomalowałam je blisko kącików, co optycznie trochę je powiększa. Szkoda, ze nie miałaś cielistej szminki, ale ta krwistoczerwona też się ładnie prezentuje. Policzki zaróżowiłam czerwonym pudrem. Aby wysoko osadzone oczy wydawały się niższe, bardzo delikatnie namalowałam różem ledwo dostrzegalne kreski.

Ubranie przed: 
 Ten strój chyba potwierdza moją teorię o wampirzycy. Sukienka sama w sobie nie jest zła, ale zakładając do niej to futro, a nie zakładając czarnych rajstop popełniłaś bardzo poważny błąd. Buty nie pasują stylem. Gdyby były czarne rajstopy, można by założyć do tego proste czarne szpilki, a już wyglądałoby to inaczej.













Ubranie po: 
 Również postawiłam na czerń, jednak przełamaną bladoróżową kopertówką. Bluzkę zrobiłam z dwóch, jednej tej na wierzchu oraz tej która robi za rękawy. Nie jestem fanką spodni dzwonów, jednak te prezentują się ciekawie. Na nogach zwykłe czarne szpilki, które moim zdaniem pasują do tej stylizacji.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Też chcę metamorfoze ;D




xBansujZeMnax

syene. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Miisadzia-1 pisze...

Czarno,ale mi się podoba

syene. pisze...

nie za brzydko, nie za pięknie.

esti12 pisze...

nawet,nawet : dd .

Beata pisze...

no, no ^.^ bardzo mi się podoba!