wtorek, 20 lipca 2010

Sianko123

Twarz przed:
 Zacznę od rzeczy, która najbardziej mi się tutaj nie podoba. Jest to mianowicie karnacja- nie lubię jej marchewkowego odcienia. Oczy umieściłaś odrobinę za wysoko, przez co medoll ma ogłupiały wyraz twarzy. Makijaż oczu nie pasuje do karnacji. Jest za jasny, za bardzo się odróżnia. Nie podoba mi się ten nos oraz włosy. Fryzura którą wybrałaś jest strasznie popularna.

Twarz po:
 Żałuję, że nie mogłam zmienić karnacji ani koloru ust. Nie zbyt pasują do makijażu, no ale cóż. Oczy pomalowałam bordowym oraz czarnym cieniem. Dodałam do tego czarną kredkę, którą pomalowałam tylko część oka.  Policzki lekko machnęłam czerwonym pudrem, zaś usta pozostały takie jak u Ciebie. Fryzura wysmukliła twarz Twojej medoll.

Ubranie przed: 
 Sukienek nigdy,przenigdy nie zakłada się do spodni.Jest to moja zasada, ale uważam, że całkowicie słuszna. Wygląda to tak, jakby górę jakiegoś plażowego stroju założono na dół jesiennej stylizacji.














Ubranie po: 
 Miałaś bardzo ubogą szafę, ale ja i tak starałam się stanąć na wysokości zadania. Granatową koszulę w białe grochy urozmaiciłam czarnymi dolnym i górnym przedłużeniem. Założyłam do tego granatową (niekoniecznie jeansową) kurteczkę od Miss Sixty oraz klasyczne czarne rajstopy. Z czarnych butów miałaś tylko te które tu widać.

18 komentarzy:

esti12 pisze...

meedol po jest boska!;*
ubiór jest też fajny ale , mi jakoś nie przypadła do gustu ta bluzka w groszki z ELLE.;)

Anonimowy pisze...

Dzięki za metamorfozę, aczkolwiek nie koniecznie mi się podoba. Ale to jest twój styl i nie będę się mieszać.

Anonimowy pisze...

Aha, to byłam ja- Sianko123

Mystic12 pisze...

Podoba mi się .! W szczególności met. Ubraniowa (PO) . xD
Chociaż sądzę że lepiej by było bez tej przedłużanej góry lub bez bluzki w grochy . ; D
Mystic12 ^^

Klaudia pisze...

A mi się bardzo podoba! Może trochę te odcienie nie pasują do siebie ale możliwe, że ubiorę się podobnie :D Makijaż "po" znacznie poprawił wygląd MeDoll, a kolor skóry wcale nie jest taki zły :)

botakchce

hela ♥ pisze...

zg do metamorfozy.
hela456

Mystic12 pisze...

tutaj się nie zgłasza do metamorfozy! xD

Anonimowy pisze...

Śliczna Me-doll nie mam do żadnej zastrzeżeń jednak mam pytanie do osób robiąych metamorfozy: Czy wy się trzymacie kolejki?? Bo ja pamietam że gdy Emocioszek18 miał robioną metamorfozę to miałam być wg. kolejki 13 a tych osób nie pamiętam aby były zapisane do kolejki (Sianko123, Magdao5555 i Tomek11111) więc czy dały wam te osoby "w łape?" (no wiecie stardolary) Proszę na szybką odpowieź

Misssiwata2000

Hoopy. ♥ pisze...

Ja czekałam 3 miesiące na metamorfozę i co? Nie dawałam w łapę tylko grzecznie czekaliśmy. Pamiętam , że Tomek11111 był po mnie a potem Magda no i Sianko

Anonimowy pisze...

Co do metamorfoz to kiedy następne?

Anonimowy pisze...

No właśnie ? Ja tak lubię te twoje metamorfozy ; ) Byle żebyś nie przestała prowadzić bloga! To jeden z moich ulubionych! Jestem na nim codziennie. ;)

Klaudia-LoRi

Anonimowy pisze...

piękne jest to po. z takiego czegos zrobilas cos niesamowitego.

Elcias pisze...

Duża zmiana, na lepsze! :)

Sylwia pisze...

Ubraniowa "po" jest świetna.

KamiKam pisze...

całkiem okej.Ale twarz przed wydaje się oklepana .

gabi1517 pisze...

Kto tu w ogóle robi metamorfozy????
Są do kitu.Ta medoll "przed" jest świetna a ty zrobiłaś z niej jakiegoś mutanta.W ogóle to nie powinnaś tak pisać,bo każdy ma swój styl i "zasady".Ty nie nosisz sukienek do spodni a sianko może tak się podoba.W ogóle to nigdzie nie pisze że to sukienka,może to być tunika i każdy robi swoje komplety.Pomyśl czasem-gdyby ktoś ci taką okropną metamorfozę zrobił to byś też tak pisała.

Beata pisze...

super! uwielbiam tą bluzkę w grochy, bo można z niej stworzyć bardzo ciekawe stylizacje, tak jak tu :D

Anonimowy pisze...

świetna metamorfoza ! :D
a co do medoll przed to też mogłaby być, ale średnio lubię te włosy. :)



BeleVile