piątek, 2 lipca 2010

Lejzi19

Twarz przed:
 ''Jeżeli nie masz czym kombinować, nie kombinuj.'' W gruncie rzeczy wszystko mi się tutaj nie podoba. Zestawienie tych ust i oczu jest najpopularniejsze na stardoll, a wcale nie jest łądne. Nic do siebie nie pasuje. Nawet bez dodatków i makijażu, medoll potrafi być ładna, tutaj dodatki są, ale i tak jest brzydko.

Twarz po: 
 Nie mogłam zmienić niczego z twarzy, a więc pozostał mi tylko makijaż. No właśnie, a możliwość zrobienia ładnego makijażu miałam prawie żadną. Chciałam przedstawić medoll jako dziewczynę, która właśnie wstała po długiej imprezie. Ma podkrążone oczy i niezmyty makijaż. Wygląda na zaspaną i zmęczoną, bo taka miała być. Również nienawidzę tych sztucznych rzęs, ale tutaj sprawdzają się w miarę przyzwoicie.

Ubranie przed:
Zdecydowanie najgorsza stylizacja jaką miałam nieprzyjemność tutaj ocenić. Jest tragicznie. Te ubrania osobno są obrzydliwe, a razem połączone to prawdziwa tragedia, masakra, katastrofa. Nie wiem czym się zainspirowałaś, panią spod latarni, spod lasu?














Ubranie po:
 Masz szafę, w której może ze trzy rzeczy nie są darmówką. I co ja mogłam zrobić? Postawiłam na lekko ocierającą się o kicz stylizację, w której dominuje kolor różowy. Medoll ubrałam w koszulę z falbanką na kołnierzyku, z jakimś niezidentyfikowanym przeze mnie wzorkiem, króciusieńką spódniczkę w grochy oraz pinkowy blazer na kokardkę. Nogi zdobią buty z ozdobną różą.

9 komentarzy:

Miisadzia-1 pisze...

Ładnie,podoba mi się
miisadzia-1

Elcias pisze...

Świetna ta zaspana dziewczyna! :D

Lo0la777 pisze...

Tak. Mi tez sie podoba.

Beata pisze...

jak na taki brak kosmetyków i ubrań jest całkiem nie źle

ewka-mewka-girl pisze...

zgadzam się z B.E.A.T.K.A :)

syene. pisze...

również się zgadzam z B.E.A.T.K.A :D

Anonimowy pisze...

okropne wygląda jak by była pijana po zmianie

Ashley_Tin6

esti12 pisze...

trochę dziwna . xD

Anonimowy pisze...

3 ciuchy które nie są darmówką?? Chyba jesteś ślepa!! Ona ma mnóstwo kupionych, ładnych ciuchów i dużo mogłaś zrobić!