piątek, 23 lipca 2010

Wielkie zmiany start!

Witajcie.
A więc tak jak obiecałam dzisiaj napiszę Wam, na czym polegały będą zapowiadane blogowe zmiany. Co prawda z lekkim opóźnieniem, ale liczy się, że dzisiaj ;p Nie spodziewajcie się czegoś super, są to raczej zmiany, które nie zmienią stylu prowadzenia bloga. Mam nadzieje, że przypadną Wam one do gustu ;)




Oceny 1-10
Wraz z dziewczynami postanowiłyśmy, że wrócimy do ocen 1-10. W niedawno przeprowadzonej ankiecie ponad połowa z Was oświadczyła, że je uwielbia. Może i możemy kogoś czasem nimi urazić, ale Wasza wola jest dla nas rozkazem. Przecież to właśnie czytelnicy tworzą każdy blog ;p



Metamorfozy z hasłem

Na naszym blogu od jutra prowadzone będą metamorfozy z hasłem. Oczywiście te bez hasła prowadzone są nadal,a to jaką sobie dana zainteresowana osoba zażyczy zależy od niej. Zrobienie takiej metamorfozy będzie przebiegało mniej więcej tak:
a)Zgłaszasz się do metamorfozy w GB.
b)Jeżeli nie napiszesz jaką metamorfozę sobie życzysz, pytam cie o to.
c)Wybierasz tę z hasłem, a więc wysyłam Ci zaproszenie do przyjaciół o treści ''Metamorfoza z hasłem na blogu MaalinoweMetamorfozy''.
d)Przyjmujesz, ja następnie proszę Cię o podanie hasła w wiadomości prywatnej.
e)W kolejce przy nicku osoby metamorfozy z hasłem będzie (H) w nawiasie.
f) Przy wysyłaniu stylistom osób do metamorfoz podaję od razu hasło danej osoby.
Pytałam swoich współpracowniczek czy mogę im w tej sprawie zaufać. Z reszta obydwie znam już jakiś czas, a więc mam do nich pełne zaufanie co do takowych metamorfoz. Oczywiście jeżeli chcesz zwykłą metamorfozę, taką jakie byłby do tej pory, zgłaszasz się tak samo jak przedtem.




Podpisy w kolejce do metamorfoz
 Już kilkanaście osób zarzuciło mi, że metamorfozy są robione nie po kolei. Aby uniknąć kolejnych tego typu zażaleń, od dzisiaj gdy będę przydzielała stylistkom osoby do metamorfozy będę również przy nickach tych osób w kolejce pisała (Silver), (Sindy) albo (Gaga). Osoba która będzie miała np. (Silver) będzie wiedziała, że jest kolejna w kolejce metamorfoz robionych przez Monikę, a to kiedy ona ją zrobi zależy od niej ;)




Cykl ‘’Metamorfoza Specjalna’’
 Wpadłam na pomysł aby stworzyć na blogu nowy cykl pt. ''Metamorfoza Specjalna''. Polegał on będzie na tym, że co tydzień pojawiać się będzie metamorfoza wykonana przez kogoś nie z naszej obsady, przez jakąś gwiazdę stardoll. Chciałabym jakoś urozmaicić tę stronę, mam nadzieję, że się Wam to spodoba. Pierwszy odcinek cyklu już jutro, a metamorfozę wykona prawdziwa gwiazda stardoll- LuvinCherrys! :D Więcej informacji znajdziecie w jutrzejszym poście.




Reklamy na blogu
Bez przerwy jestem pytana o reklamy na blogu, a więc tak, w końcu zostaną one wprowadzone. Jednak Ci którzy ich nie lubią nie maja się co martwić- reklam będzie góra dwie w tygodniu. Robię to, gdyż pieniądze za nie mogę później przeznaczyć na blogowe konkursy i zabawy. Cena reklam będzie bardzo przystępna. Zresztą wszystkie informacje znajdziecie TU.




Nowi styliści
 No i chyba najprzyjemniejsza i najważniejsza dla Was wiadomość- już wkrótce dołączą do obsady bloga dwie nowe stylistki/styliści! ;) Poszukiwania zaczną się już niebawem, poprzez kasting który zostanie ogłoszony tutaj i w blogowym klubie na stardoll. Powód jest prosty- ogroomna kolejka ;) A wiem, że żadna z Was nie chciałaby czekać 5 miesięcy na metamorfozę. Jednak ostrzegam, że byle czego nie przyjmiemy. Trzeba się na prawdę postarać;p

_________________________________________


No to chyba tyle co do tych ''Wielkich Zmian''. Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu i wyjdą naszemu blogowi na dobre.

Co o nich sądzicie? Warto było czekać? ;) 

22 komentarze:

Klaudia pisze...

Warto, naturalnie! Cieszę się, że wróciły oceny, a co do reszty zmian zobaczymy gdy je wcielicie do bloga :)

botakchce

Elcias pisze...

Wszystko mi się podoba! Świetne zmiany, warto było czekać :)

esti12 pisze...

nareszcie wróciły oceny.

Anonimowy pisze...

Świetnie to wszystko wymyśliłyście, i oczywiście, warto było czekać!! :)

Hillgilly pisze...

warto, warto. Lunvin zrobi metamorfozę! Yahho!

Weronika pisze...

One są... SUPER..! tylko jedno pytanko, bo jestem psychiczna i nie wiem , co to GB.? xd

pyza98

Elcias pisze...

Pyza89, GB-Guest Book, czyli Księga Gości. :)

Tola..xD pisze...

Super zmiany ;P

Weronika pisze...

Dzięki ; ) ,. a i co to postu , wpisałam w wyszukiwarce na stardoll i nie ma kogoś takiego jak LuvinCherrys ; /

pyza98

Elcias pisze...

Pyza98, nie ma, bo usunął swoje konto. Teraz ma nowy nick.

Lo0la777 pisze...

O.o ! Super zmiany, napewno wyjda na dobre !

Lo0la777

Natkaa^^ pisze...

Suepr !
; ]

Sylwia pisze...

No, teraz będzie jeszcze lepiej niż było ;)! Najbardziej cieszę się z powrotu ocen i jestem strasznie ciekawa "metamorfoz specjalnych".

Anonimowy pisze...

Właśnie tak myślałam, że wrócą oceny ! a co do metamorfoz specjalnych to jestem bardzo ciekawa ! :))

Sylwia. ♥ pisze...

Hmmm... też mam swojego bloga ale no cóż nikt na niego nie wchodzi...
więc uu mnie nie ma kolejki ;)))
Więcej info : MissSylwia19973 moje GG 4295680 ;)))
A co do stylistki za 100% się zgłoszę do konkursu ;)))

Mystic12 pisze...

chciałabym być stylistką . xD

Mystic12 ^^

Beata pisze...

z niecierpliwością czekam na ten kasting (: cieszę się z powodu wrócenia oceniania w skali od 1 do 10. kolejny dobry pomysł- metamorfoza specjalna. ogólnie to trochę jest tych zmian :D

matylda. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
a pisze...

Noo, mnie się bardzo podobają :D Jest wiele świetnych pomysłów np. ten o Metamorfozie Specjalnej :)

matylda. pisze...

extra. ;D

Ewanilla pisze...

fajnie, że są oceny.

Savi pisze...

O. wróciły oceny. Fajnie, że beda nowi styliści
Gepard112.