środa, 28 lipca 2010

Sonia3333

Twarz przed:
 Pierwsza rzeczą która rzuca się w oczy jest to, że za wysoko osadziłaś nos. Nie podoba mi się kolor ust. Tylko w niektórych makijażach kolor szminki jaśniejszy od karnacji ładnie się prezentuje. Baza nałożona na powiekę wygląda niestarannie, aczkolwiek kolorystycznie mi się podoba. Ja zmieniłabym usta i makijaż, fryzura i karnacja jest ok, lubię je. Moja ocena: 4.5/10

Twarz po:
 Wybrałam dla Ciebie dosyć mroczny makijaż, jednak bez przesadnego ''smarowania się'. Całość jest w kolorze czarnym, a są to kredka wokół oczu, pogrubiający tusz na rzęsach oraz szminka, którą pomalowałam całe usta. Zmieniłam wysokość nosa, brwi i oczu co sprawiło, że medoll wygląda naturalniej. Fryzura to zgrabnie ułożone loczki, z wpiętą srebrzystą spinką po prawej stronie.

Ubranie przed: 
 Nie podoba mi się. To co założyłaś medoll jako sukienkę wygląda jak warstwowa spódnica. Sandałki z wiązaniami kompletnie nie pasują do reszty stroju. Widać, ze starałaś się być kreatywna, za co plus, ale nie tędy droga. To, ze coś jest oryginalne, kreatywne i unikatowe nie znaczy, że jest ładne. Moja ocena: 3/10













Ubranie po: 
 Stworzyłam prostą niebieską sukienkę na ramiączka, z rozłożystym, czarnym dołem. Dołączyłam do niej botki bez palców oraz czarny naszyjnik. Niestety nie miałaś żadnej kopertówki, która pasowałaby do tej stylizacji. Moja rada: Kup sobie jakiś czarny top, gdyż nie znalazłam go u ciebie w szafie, a jest on jedną z podstawowych, uniwersalnych rzeczy.

16 komentarzy:

Magda pisze...

super!

Klaudia pisze...

Czasem prostota jest najlepsza, wspaniała sukienka! Dotyczy to także makijażu :D

botakchce

Ktoś chętny wziąć ten cholerny deszcz do siebie?-.-

Sindy pisze...

Medoll po metamorfozie wygląda o niebo lepiej! Sukienka, którą zrobiłaś jest świetna, chociaż nie jestem przekonana co do tych błyszczących korali :>

Filip pisze...

Sindy-wiem, ja też za nimi nie przepadam, ale gdy je zdjęłam było strasznie pusto. Niestety ta dziewczyna nie miała innego pasującego dodatku na szyję :>

Elcias pisze...

Śliczna sukieneczka :)

Lo0la777 pisze...

Bardzo fajna sukienka ;) Makijaz , chociaz prosty, ma swoje zalety ;) Chociaz makijaz przed tez nie był zły ;)

Anonimowy pisze...

świetna sukienka, makijaż też nawet ładny. ;)




BeleVile

Anonimowy pisze...

Niezbyt podoba mi się ubraniowa PO. Makijaż fajowy!

Anonimowy pisze...

Makijarz rewelacyjny.Co do ubrania nie jestem do końca przekonana i poza tym zgadzam się z Sindy te łańcuszki nie są zbyt ładne...

Tola..xD pisze...

Super kreacja "po" .
Niebieski z czarnym ;*

matylda. pisze...

Makijaż jest boski, ale metamorfoza ubraniowa ' po ' wygląda jakby w jej apartamencie było zimno i ubrała górę ciuchów na siebie. brrr. ;) No i ten tandetny wisiorek. ;[

Ewanilla pisze...

Makijaż super, strój po też, tylko mi się nie podoba ta niebieska kiecka ;d

Beata pisze...

wszystko gra, nawet te korale mi zbytnio nie przeszkadzają :D

Anonimowy pisze...

Strój ''po'' jest w świetnej kolorystyce.
Diana339

Sylwia pisze...

B.E.A.T.K.A - mam takie same odczucia. :D

Miisadzia-1 pisze...

Strój PO jest bardzo fajny 1