sobota, 24 lipca 2010

Metamorfoza specjalna- odc.1!

Witajcie.
Tak jak obiecałam, dzisiaj ukaże się pierwszy odcinek cyklu ''Metamorfoza specjalna''. Cykl ten polega na tym, że co tydzień (tudzież w każdą sobotę) ukazywał się będzie post z metamorfozą wykonaną przez jakąś gwiazdę stardoll, bądź osobę która ma świetny styl. Na dzisiaj wielką przemianę przygotował dla Was zwycięzca pierwszej edycji konkursu SezaamModels -LuvinCherrys! ;D  Niestety jakiś czas temu Krystian zrobił bardzo głupia rzecz-skasował konto. Teraz już nie może go odzyskać, jednak powraca cały i zdrowy na koncie o nicku ''Luvio'' ;) Szczęściarą, której metamorfozę zrobił Krystian jest osoba o nicku ''Clevleen__'' Zapraszam do czytania ;]
_______________________________


Twarz:
 Zacznę od tego, że nie przepadam za cieniami od Luxe. Mają bardzo ładne kolory ale te błyski strasznie mnie denerwują. Wyglądasz klasycznie, wszystko do siebie pasuje, aczkolwiek uważam, że jest trochę mdło. Dodałem trochę energii do Twojego wyglądu. Całość jest o wiele żywsza i jaśniejsza. Proste, brązowe włosy zostały zastąpione burzą rudych loków. Do makijażu oka użyłem czterech cieni - czerwonego, pomarańczowego, limonkowego i białego. Przechodzą one w siebie płynnie, dzięki czemu make-up wygląda delikatnie i dziewczęco. Usta są pomalowane w dwóch odcieniach pomarańczu - ciemniejszym od zewnątrz i jaśniejszym wewnątrz, przez co usta sprawiają wrażenie pełniejszych. Policzki zostały delikatnie muśnięte różem, dodatki były zbędne.

Ubranie: 
 Bardzo podoba mi się Twoja kreacja. W życiu bym nie zgadł, że ta suknia powstała w wyniku połączenia dwóch ubrań, bardzo dobrze ją wykonałaś. Jedyna rzecz, która mi tu nie pasuje to kokarda - rozumiem, że musi tu być, ale odnoszę wrażenie, że czarna wyglądałaby lepiej. Moja propozycja nieco różni się od Twojego pierwotnego outfitu. Do stworzenia tej sukienki wykorzystałem sporo elementów (takich jak np. krzesła czy fotele). Końcowy efekt jest w stylu Haute Couture, aczkolwiek wciąż nadaje się do noszenia poza wybiegiem. Ciemna kolorystyka, czerń dominuje. Całości dopełniają czarne platformy z ośmioma paskami.

No i jak Wam się podoba? 

28 komentarzy:

Anonimowy pisze...

medoll po jest świetna,a strój jeszcze lepszy. Oczywiście, medoll przed też ładna :)



BeleVile

Elcias pisze...

Cudo! Niesamowita kreacja! Clevleen też wykonała piękną suknię, ale Luvinowa była zdecydowanie lepsza.
Świetny makijaż, doll wygląda na uśmiechniętą.

Ciekawa jestem, kto wykona następną "specjalną metamorfozę" :)

Anonimowy pisze...

Zrobiłeś bardzo pomysłową sukienkę, góra jest świetna. Nie lubię jednak tych butów i wzorek z kwiatów moim zdaniem nie pasuje, ale mimo to metamorfoza na plus. ;)

Klaudia pisze...

Dostrzegam fotele! :D Podziwiam chłopięcy dryg do stylizacji. Wykonałeś naprawdę świetną robotę, ten makijaż nie tylko ożywił lalkę ale i na pewien czas udekorował także bloga. Obie kreacje są piękne :)

botakchce

Lo0la777 pisze...

Haha ^^ Zgadzam sie z osobami powyzej ;p

Anonimowy pisze...

Zgadzam sie z wszystkim powyzszym :)

Anonimowy pisze...

Bardzo mi miło, że wam się podoba. Dziękuję za te komplementy.
Gaga: Zamorduję Cię, usunięcie konta wcale nie było głupim posunięciem! Nie żałuję tego. Teraz wróciłem na okres wakacji, zrobiłem sobie maleńki urlopik ze stardollem :)
Peace&Love, LuvinCherrys

hibiskusek pisze...

Makijaż po jest przepiękny!!!

Hillgilly pisze...

Wielki powrót- wielkie piękno.

Takemeonthefloor pisze...

Popieram zamordowanie Gagi chociaż jakaś atrakcja będzie xD
A ja tą metamorfozę już widziałam ;d Buty dalej mi się nie podobają o.

esti12 pisze...

makijaż po jest boski.!;*
A strój jest ... nie wiem co powiedzieć. fantastyczny! .

KamiKam pisze...

Świetne.!

Filip pisze...

Byśka, to samo mu powiedziałam ;p

Magda pisze...

całkiem całkiem

Ewanilla pisze...

strój po jest fajny, ale ten pas na górze nie podoba mi się. Ale makijaż...aaa! boski!

Lo0la777 pisze...

Wow ! Podziw ;p

Takemeonthefloor pisze...

Gaga:Że będzie atrakcja jak Cię zamorduje? Miło ,że chociaż raz wszyscy się zgadzają xD

Kris:Żeby nie było ,że jestem zła i okrutna... Całość jest mega kocie i Ty o tym dobrze wiesz.

Beata pisze...

powiem szczerzę, że spodziewałam się choć trochę czegoś lepszego, co nie znaczy, że jest źle. mówię to, bo widziałam lepsze stylizacje na tym blogu.

makijaż po jest naprawdę rewelacyjny (: kocham tęczowy make-up

Anonimowy pisze...

LUVIN WYMIATA! SORRY KLEF< DROGA PRZYJACIÓŁKO.... LUVIN POWRÓCIŁ! IKONA MODY POWREÓCIŁA!!!!!

matylda. pisze...

Kreacja ' po ' jak z " Gwiezdnych wojen '. [ haha ]

Anonimowy pisze...

O, ktoś tu nigdy nie oglądał Gwiezdnych Wojen.

matylda. pisze...

O, ktoś nie umie się podpisać. XD

Lo0la777 pisze...

Jakie sprzeczki ;d

matylda. pisze...

nio ;x

weronika pisze...

Świetnie!

Magda pisze...

makijaż najlepszy:)

Savi pisze...

mi się podoba wszystko ,,po''
i wg to byl super pomysł z tymi metamorfozami specjalnymi ;]

Anonimowy pisze...

kupa śmierdzi