piątek, 2 lipca 2010

Landrynka12340

Twarz przed:
 Uważam, że wygląd Twojej medoll psują dodatki. Okulary są według mnie całkowicie zbędne, nie pasują do makijażu ani reszty. Podoba mi się to jak pomalowałaś oczy, użyłaś ciekawych i ładnie razem wyglądających kolorów, które komponuja sie z różnobarwnymi pasemkami na grzywce. Ja zmieniłabym karnację i kolor włosów na jaśniejsze, usunęła okulary i rozjasniłą usta. Poza tym jest okej.

Twarz po: 
 Hm. Trochę namieszałam. Moim pierwotnym zamysłem był makijaż w stylu ''Jesienne Uniesienie'', czyli dominacja kolorów pomarańczowego i brązowego. W końcu jednak dodałam do tego czerń, przedstawioną na brwiach, włosach i rzęsach. Fryzurę zrobiłam z dwóch opasek, w tym z jednej z różowym puszkiem, który dodaje oryginalności. Do brwi użyłam dwóch kredek-jasnej w kolorze karnacji oraz czarnej, którą wyprofilowałam nowy ich kształt.

Ubranie przed: 
 Do góry tej stylizacji absolutnie nie mam żadnych zarzutów. Jest kreatywnie, wszystko pasuje, podoba mi się. Zaś z dołem jest gorzej, metaliczny gorset nie koniecznie fajnie wypada z taką spódnicą, panterka na rajstopach i buty, mimo iż z ćwiekami, nie pasują. Mogłoby być lepiej, ale widziałam gorsze kreacje.













Ubranie po: 
 Postawiłam tutaj na piękną, lekko retro, czarną elegancję. Twoja medoll zmieniła się w dystyngowaną bizneswoman, która dostojnym krokiem wkracza właśnie do agencji w której pracuje. Ubrana jest w długi, ciemny płaszcz o ciekawym kroju. Na jej rękach dostrzec można bordowe rękawiczki, które odznaczają się barwą od reszty kreacji. Spódnica którą wybrała na dzisiaj świetnie podkreśla jej idealne kształty.Jest idealnej długości. Nogi zdobią piękne botki ze skomplikowanymi wiązaniami oraz dosyć dużym obcasem.










Jak pewnie zauważyliście, nie ma tutaj oceny od jednego do dziesięciu. Razem z dziewczynami ustaliłyśmy, że znosimy tę zasadę, gdyż jest ona całkowicie niepotrzebna. Każdy kto czyta ze zrozumieniem wywnioskuje czy nam się podoba czy nie z opisu, a przez punktacje możemy kogoś tylko niepotrzebnie urazić.

16 komentarzy:

Elcias pisze...

Ok, jasne. W końcu to metamorfozy, a nie ocena doll.

Cudowna twarz 'po'. Świetne brwi! Co do kreacji 'po'- jakoś mnie nie zachwyca.

ewka-mewka-girl pisze...

Dobry pomysł żeby zlikwidować tę zasadę z ocenami , no chyba że ktoś nie czyta ..Twarz przed mi się strasznie podoba gdyby nie te okulary

Moda i Szyk pisze...

Podoba mi się to jak urozmaiciłaś uczesanie doll. makijaż jest ładny i przyjemny. Ciepłe kolory fajnie współgrają z ciemną karnacją.

Beata pisze...

nie przepadam za tym płaszczem, ale tutaj wygląda całkiem nie źle! co do makijażu jestem zachwycona!

Miisadzia-1 pisze...

makijaż najlepszy

Dropssek pisze...

A ja właśnie uwielbiam wasze oceny :(
Nie wiem już co robić,właśnie one najbardziej mi się spodobały w metamorfozach,chciała bym abyście wróciły do tego stylu robienia metamorfoz.A co do MeDoll,ślicznie to zakreowałaś. :)

Anonimowy pisze...

Ale nadal jest ocenianie, tyle że słownie, nie ma po prostu cyfr.
SilverIvy

Anonimowy pisze...

Ja chcę metamorfozę :
Emroszka123

Sylwia pisze...

Fenomenalny makijaż 'po', brakuje mi słów!

milutek pisze...

dla mnie już blog nie jest tak atrakcyjny bez ocen.
kiedy dawałaś oceny, to krytyka uświadamiała i nakłaniała do poprawy.
teraz nie wiem czy chcę metamorfozę bez surowej krytyki ;/

tak poza tym, ładna metamorfoza. śliczna twarz po! :)

Fabia ♥ pisze...

Zg. się... ;)



Bez zbędnych do tego komentarzy :P

Lo0la777 pisze...

Uwazam ze z ocenami byloby lepiej.
Teraz to juz nie jest tak atrakcyjne.



Eh... ;/

Fajna metamorfoza. Ale nie podoba mi sie stroj 'po'. Taki zwyczajny.

syene. pisze...

piękny makijaż! ciepło i delikatnie :)

Dropssek pisze...

Tak,tak SilverIvy,wiem o co chodzi.Tylko że cyframi nadaje to takiej prawdziwej wyobraźni i wiadomo już czy lepiej zmienic itp ;d


Popieram Lo0la777

Agnes pisze...

Fajnie, podoba mi się. Szczególnie brwi :)) Dzięki za metamorfozę i pozdrawiam.

esti12 pisze...

śliczna metamorfoza , ubiór i makijaż naprawde ślicznie! ;*