piątek, 23 lipca 2010

Milenkaa1000

Twarz przed:
 Dwie najgorsze rzeczy u Twojej medoll- kształt twarzy i usta. Bardzo wiele dziewczyn krzywdzi swoje lalki tym właśnie męskim owalem twarzy. Co do ust- nie lubię ich, taki uśmiech jest zbyt sztuczny. Makijaż mi się nie podoba, z tego względu, że jest niedopracowany i nieprzemyślany. Zakładając te kolczyki dolałaś tylko oliwy do ognia.

Twarz po:
 Wychodzę z zasady, że jeżeli nie ma jak kombinować-nie kombinuję. Tutaj tak właśnie postąpiłam. Oczy pomalowałam czarnym tuszem oraz kredką w dolnej krawędzi. Usta delikatne, jasnoróżowe. Policzki machnęłam czerwonym pudrem, który dodał temu makijażowi charakteru. Aby jakoś wysmuklić męską twarz Twojej lalki wybrałam wysoko upiętego koczka z nałożoną kokardą ze sztucznych włosów.

Ubranie przed:
 Nie wykazałaś się w tej kreacji... w zasadzie to w niczym się tu nie wykazałaś. Po prostu narzuciłaś na swoją medoll najnowsze HB i tyle, po co się męczyć. Ta sukienka jest brzydka, a w takim zestawieniu prezentuje się strasznie.














 Ubranie po:
 Jest to chyba metamorfoza, która ze wszystkich robiłam najdłużej.Sam strój robiłam może ze dwie godziny? (!) Nic nie mogłam wymyślić. Masz sporo ciuchów, jednak żadne z nich do siebie nie pasują. W końcu wymodziłam coś takiego, być może Wam się nie spodoba, ale na prawdę nie mogłam nic innego wymyślić.

19 komentarzy:

Elcias pisze...

Tak różowo wyszło. Nie mój styl.
O, ładne oczy :)

Anonimowy pisze...

Rzeczywiscie, wielka przemiana

esti12 pisze...

Meedol po jest spoko.
Tylko jakoś ubranie po nie przypadło mi do gustu.Ale doceniam starania.

Sindy pisze...

Mi się wszystko podoba, wszędzie rozpoznam Twój styl ;)

Sindy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Hillgilly pisze...

Gago, czekamy na te zmiany na stronie : )

Anonimowy pisze...

Dwie godziny...! Mimo iż strój "po" nie wyszedł cudownie to i tak myślę że nikt by tego lepiej nie zrobił.
Loleria

muffin . pisze...

ta lalka to koszmar

hibiskusek pisze...

Strój po mi się bardzo podoba, ma w sobie jakiś urok.^

Anonimowy pisze...

mi się strój po bardzo podoba. na pewno lepsze wszystko niż medoll przed.



BeleVile

Magda pisze...

a takie 'se' no bo w sumie ci się nie dziwię..

crazyxstrawberry pisze...

Spokoo... ;D

julla009

Sylwia pisze...

Popieram esti12.

Klaudia pisze...

Wspaniale wybrnęłaś! Mimo to najbardziej podobają mi się te buty, wyglądają trochę jak chodaczki :D

botakchce

Lo0la777 pisze...

Mi nie podoba sie niestety kreacja "po". Ale i tak wybrnelas Gago ;p Makijaz Cud,miód (;

Beata pisze...

jakoś do mnie nie przemawia, ale tak jak ktoś powiedział wcześniej- tutaj liczą się starania

matylda. pisze...

Oooo.! Jak róziowo, prawdziwa dziunia. ;D

Ewanilla pisze...

ubranie po, to dla mnie za różowo. Ale makijaż jest fajny, mówię o po, bo przed...no cóż, niefajne są te kolczyki.

Savi pisze...

o wiele lepiej niż przed ;)

Gepard112.