środa, 28 lipca 2010

MissRospberry

Twoja medoll raczej nie zachwyca, twarz jest ładna, ale jak w większości przypadków brakuje mi "tego czegoś". Makijaż nie podoba mi się, te odcienie na powiekach wyglądają sztucznie, a ostre kolory zupełnie nie pasują do delikatnego różu na ustach i policzkach. Fryzurę wybrałaś ładną, lecz po prostu nic się tu nie wyróżnia, tak bym to ujęła.

Ocena: 6/10


Nie zmieniłam aż tak bardzo wyglądu medoll, skupiłam się głównie na makijażu, a fryzurę zostawiłam taką jaka była, ponieważ doskonale pasuje do mojego stroju. Postawiłam na barwne połączenie wielu kolorów. Usta pomalowałam kilkoma szminkami i błyszczykiem, policzki musnęłam różem. Na powieki nałożyłam 5 różnych cieni: biały, seledynowy, dwa odcienie fioletu i niebieski. Brwi jeszcze podkreśliłam czarną kredką.


Kreacja przed jest tak nudna jak medoll. Rozumiem, że leginsy LE są bardzo ozdobne i założenie samej sukienki i butów może wydawać się satysfakcjonujące, ale ja jednak wolę bardziej złożone zestawy. Nie mam zastrzeżeń, kolory są dobrze dobrane, ale tak jak mówiłam, dla mnie to za mało.

Ocena: 6,5/10

Zrobiłam coś bardziej żywego i złożonego. Nawet nie pamiętam już z czego jest zrobiona ta spódniczka, w każdym razie składa się z wielu kolorowych warstw i przezroczystej kamizelki w kropki. Nie chciałam już mieszać, więc dobrałam do tego zwykłą czarną koszulkę i plątaninę różnych korali. Na głowę nałożyłam czarny kapelusz z różową kokardką. Dodałam jeszcze kilka dodatków - rękawiczki, drobną fioletową torebkę i rzucającą się w oczy niebieską kokardę.

19 komentarzy:

matylda. pisze...

Nawet nieźle wyszło. :D

Klaudia pisze...

Usta są super! takie metaliczne. Wiem chyba nawet, którą kamizelkę ;p Ciekawie to wymyśliłaś, na pewno jest lepiej niż "przed".

botakchce

Filip pisze...

Idealnie ujęłaś to jak ona wygląda ''przed''. Podoba mi się zarówno makijaż jak i strój który wykonałaś. Są oryginalne i kreatywne ;)
Pozdrawiam

Filip pisze...

Ps. Ja zdjęłabym kapelusz w stroju ''po'' ;p

Marcela. pisze...

Sukienka "po" jest po prostu boska! <3

Elcias pisze...

Bardzo, bardzo mi się podoba zmiana :)

Lo0la777 pisze...

W makijazu podobaja mi sie usta, makijaz tez bardzo ładny ;) Strój nawet Okey, Jak dla mnie ;p

Anonimowy pisze...

Makijaż jest rewelacyjny.
Strój po również ładny,ale tak jak Gaga zdjęłabym kapelusz.



BeleVile

Anonimowy pisze...

Pięknie, no :)

Anonimowy pisze...

Bosko! Ta fryzura nie zbyt mi się podoba, ale w tym zestawieniu wygląda świetnie.

Dominika pisze...

Hej dzięki za metamorfoze . Niestety kontem zajmowała sie siostra , gdyz ja wyjechałam . Kompletnie zapomniałam o metamorfozie :) Moge jeszcze raz ?

Sindy pisze...

No, tylko będziesz musiała trochę poczekać, bo jest spora kolejka ;)

Tola..xD pisze...

Mi strasznie podobał się makijaż przed i stylizacja po , ta przed troche dziwna , to ze ubierzesz LE nie znaczy , ze wyglądasz super .
sindy boska metamorfoza ;p

Klaudia pisze...

Przed chwilą oglądałam teledysk do piosenki 3 words (Cheryl Cole) i miała chyba takie same leginsy jak te z LE :o

Ewanilla pisze...

makijaż jest boooski! A strój po jeszcze lepszy! :*:*:*

Magda pisze...

czadowe :)

Beata pisze...

jej! makijaż jest rewelacyjny!

jeżeli chodzi o strój, to coś mi tu nie gra, i zapewne to ten kapelusz. no, bo przecież 2 kokardy na raz to za dużo ;p wracając do stroju, to ta spódnica jest wprost zachwycająca, musiałaś nad nią dużo pracować....

Anonimowy pisze...

Makijaż jest świetny ;]
Kapelusz + kokardka to fajny pomysł, nawet jak dla mnie (osoby która nie przepada za różem) ;)
Diana339

Sylwia pisze...

Jej! Spódniczka jest zachwycająca! Makijaż równie ładny, udana metamorfoza. :3