czwartek, 1 lipca 2010

pyza98
























Twarz przed:
Nie jest zbyt ciekawie. Nie ma żadnego określonego stylu, cała powieka oraz usta są pomalowane jednym kolorem. Tak obmalowane czarną kredką i eyelinerem oczy nie wyglądają ładnie. Włosy są wg mnie zbyt jasne do tej karnacji.























Twarz po:
Starałam się zaokrąglić oczy i sprawić aby nie były takie podkrążone, dlatego dolną powiekę rozjaśniłam białym cieniem. Górna jest pomalowana szarym. Fryzura i kolczyk w brwi idealnie współgrają.
Strój przed:
Jest beznadziejnie i chyba każdy będzie wiedział dlaczego. Nie ma nic trudnego w założeniu na siebie krótkich spodenek i topu, no i na dodatek nie wygląda to wcale ciekawie.



















Strój po:
Chciałam nadać Ci jakiegoś charakteru i myślę, że to widać. Trochę nie pasują mi tu buty, ale nie było niczego ciekawego.

12 komentarzy:

Elcias pisze...

Dlaczego nie ma ocen? Hm?

Ogólnie bardzo mi się podoba metamorfoza. W stroju nie podoba mi się żakiecik z dziurami (to dziury? ;o).

anita607 pisze...

Jesteście niesprawiedliwe !

Ja czekam na metamorfoze dłużej niż ona ! I EJSCZE JEJ KURDE NIE MAM !


Robicie nie pokolei.. mimo niz inni caly czas czekaja !

Anonimowy pisze...

Dziewczyno! Każda z nas ma przydzielone osoby do metamorfozy, każda z nas robi je w innym tempie, dlatego nie sugeruj się tą listą po prawej stronie i przestań mieć do nas pretensje!
SilverIvy

Anonimowy pisze...

Ja też uważam, że jesteście nie fair...

syene. pisze...

Ocen nie ma :(
Bardzo mi się spodobało ubranie "po" :D
Cytrus.16

notherynn pisze...

dlaczego nie ma ocen ?

ewka-mewka-girl pisze...

śliczna metamorfoza , ale dlaczego tak mało notek ostatni :(

Miisadzia-1 pisze...

Jako kolejna pytam się,czemu nie ma ocen ?
miisadzia-1 jak coś....

eloelounited , pisze...

no własnie , ocen nie ma .. xd

hm , podoba mi się strój " po "

star3oo ,

Beata pisze...

widać tą przemianę me-doll na lepsze. ogólnie to mi się podoba ^.^

Lo0la777 pisze...

Jest okey. Chociaz nie przepadam za fryzura 'po'. Ale przeciez kazdy ma inny gust.

esti12 pisze...

śliczny strój 'po' :D