środa, 30 czerwca 2010

BlackSheep.
























Twarz przed:
Nie podoba mi się nos i te jasne policzki. Pomysłowe jest to rozmieszczenie pieprzyków, ale jakoś mi nie pasuje. Ładne kolory, ale myślę, że odcieniem fioletowym lepiej nie malować dolnej powieki.
Ocena: 5,5/10























Twarz po:
Chciałam aby było klasycznie i zmysłowo. Okulary zasłaniają nos i policzki oraz nadają charakteru. Szkoda, że nie masz czarnej kredki do brwi.
Strój przed:
Rock'owo. Lubię taki styl, ale jest tu trochę pusto. W okolicy bioder i ud mogłoby się coś więcej dziać. Jakaś torba, cokolwiek.
Ocena: 7/10



















Strój po:
Kolorystyką starałam się nawiązać do makijażu. Pazurka dodają panterkowe rajstopy. Bardzo lubię ubrania od Amy Claire i tutaj wykorzystałam aż dwie sztuki.

13 komentarzy:

ewka-mewka-girl pisze...

Ta stylizacja jest wyjątkowa , chociaż przed stylizacja stroju też jest nadzwyczajna :)

Sylwia pisze...

Zjawiskowo! Strasznie podoba mi się makijaż 'po', cudowny.

anita607 pisze...

Ej !

Robicie nie pokolei ... jestescie nie fer !

evolution pisze...

Cudownie wygląda me doll "po" :)

eloelounited , pisze...

obie " po " są cudne !

star3oo ,

lovestrong. pisze...

uwielbiam twoje metamorfozy.

Elcias pisze...

Pięknie!

syene. pisze...

super :)

Karolajn pisze...

brawo
idealna metamorfoza:)

Beata pisze...

niesamowicie !!!

Miisadzia-1 pisze...

Faajoowoo

Lo0la777 pisze...

Baaaaaaardzo ale to barrrrrdzo
podoba mi sie makijaz 'po'.

;)

BlackSheep. pisze...

to jest boskie !
dziękuje. :*:*:*