poniedziałek, 14 czerwca 2010

ASiaczek12

Twarz przed:
Nie podoba mi się. Nie cierpię tych oczu, są po prostu brzydkie. Usta w miarę ładne, ale w zestawieniu z tym świńskim noskiem prezentują się nie bardzo.Makijaż jakiś infantylny, nic do siebie nie pasuje. Podobają mi się te trzy pieprzyki obok siebie przy lewym oku. Chyba chciałaś być elegancka, i chyba Ci nie wyszło.
Moja ocena: 3/10

Twarz po:
 Teraz jest lepiej, bo delikatniej i bez zbędnych dodatków. Makijaż oczu zrobiłam w kolorze morskiej zieleni i błękitu. Rzęsy mocno machnęłam tuszem co dodaje pazurka. Fryzura niegrzecznej uczennicy wygląda moim zdaniem dobrze. Policzki lekko zaróżowione. Pieprzyk jeden, bo przy takiej ilości piegów więcej wyglądałoby wprost komicznie. 

Ubranie przed:
Nienawidzę takich stylizacji. Trampki do spódnic są passe, chociaż nawet założenie szpilek niewiele by tu zdziałało.Zmień wszystko, a dobrze na tym wyjdziesz. Oczywiście nie każę zmieniać stylu, aczkolwiek za nim nie przepadam, o.
Moja ocena: 2/10













Ubranie po:
Rockowo, ale bez przesady. Ta skórzana kamizelka idealnie pasuje do leginsów oraz rękawiczek z tego materiału. Bluzka w jakieś dziwaczne wzorki, aczkolwiek z domieszką czarnego. Na głowie beret, który kocham i chcę posiąść :(

 

4 komentarze:

Rawa Siedlce pisze...

Dziękuje za metamorfozę. Bardzo mi się podoba. Szczególnie przebranie ;)
Co do ciuchów, no cóż zostałam wczoraj odłączona od internetu i niestety moje wygłupy z ciuchami się zapisały. ;D

Pozdrawiam.
Asiaczek12.

Kaaś pisze...

Jest fajnie, chociaż twarz "po"...nie wiem, ale mi się nie podoba, szczególnie fryzura...brr!!!
Ciuchy...ŚLICZNE!!! Strasznie mi się podoba to połączenie <33

muffin . pisze...

Uważam, że spódniczki do trampkuff wyglądaja fajnie, ale tylko w realu. Na stardoll noga lalki jest dostowowana do butów na obcasie i trampki tam mi sie nie podobają, moja doll ma je niezwykle rzadko.

Beata pisze...

ja także nie zdążyłam na zakup tego beretu, a teraz w starbaazarze po niskiej cenie się na niego nie trafi...