sobota, 5 czerwca 2010

juliajulka99

Medoll przed:
Twoja lalka nie wyróżnia się niczym szczególnym, ale podoba mi się. Makijaż jest delikatny, nie mam zastrzeżeń. Twarz jest też ładna. Powinnaś zmienić fryzurę na bardziej oryginalną, żeby dodać tu trochę uroku. Brakuje mi dodatków.
Ocena: 7,5/10












Medoll po:
Postanowiłam ożywić medoll kolorowym makijażem. Mocno zaróżowiłam policzki, usta pomalowałam dwoma odcieniami, różowym i pomarańczowym na zewnątrz. Oczy pomalowałam białą kredką i trzema cieniami: żółtym, niebieskim i fioletowym. Na włosach zrobiłam jedno fioletowe pasemko, w brwi kolczyk. Pasowałyby tu jeszcze jakieś fajne kolczyki, ale nic nie znalazłam.











Ubranie przed:
Dwie rzeczy... trudno to ocenić. Buty nie za bardzo pasują mi to tej sukienki, są za ciężkie. Zero dodatków. Masz dużo fajnych ciuchów, mogłabyś zrobić coś lepszego.
Ocena: 2/10














Ubranie po:
Teraz Twoja doll wygląda bardziej żywo i kolorowo. Na głowie umieściłam dwie kokardy. Rajstopy zrobiłam z dwóch par i wyszła różowa panterka. Spódniczka w grochy i bluzka w paski? Dziwnie, ale podoba mi się. Drobne czerwone szpilki ciekawie wyglądają z tą ogromną torbą. Do tego subtelna kamizelka i gotowe !













Jeśli coś wam się nie podoba, rozumiem, możecie mieć swoje zdanie. Szkoda tylko, że nie macie tyle odwagi, żeby napisać swój nick.

24 komentarze:

Beata pisze...

jak dla mnie za dużo wzorków! paski, kopki, panterka...

Anonimowy pisze...

ja sie zglaszam moj nick to oversexed

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Metamorfozy stardoll pisze...

prosiłabym o metamorfoze mojej dollki. Mój nick to kaala3612.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

Ci anonimowi mają rację, ale ty lubisz byc oryginalną, ale trochę na brzydki sposób ;p. Ja chcę poznać twoją opinię na temat mojej doll i zobaczyc co zrobisz z moją lalką : leavee

matylda. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Sorry ,ale Julii teraz nie ma i ja miałam jej konto pod opieką ,bo wyjechała. Właściwie to prawie cały czas jej ubrania robię i sama widziałam ,że cie prosiła abyś oceniła jej inny strój.To nie fair.
Juliajulka99 - czyt.asia2331

Sindy pisze...

Nic do mnie takiego nie pisała.

Anonimowy pisze...

"Większość tych waszych "metamorfoz" jeszcze bardziej szpeci. Nie podoba mi się to."

Jestem autorką tego komentarza. A skoro tak bardzo nalegasz, to proszę bardzo - maarleenuss

Sindy pisze...

Ok, więc skoro ci się nie podoba to nikt ci nie każe odwiedzać naszego bloga.

Anonimowy pisze...

Przyznam, że nie za bardzo mam ochotę wdawać się z Tobą w większe dyskusje, więc napiszę tylko co ja bym zrobiła w związku z tą dollką.
1. Makijaż początkowy był najlepszy. Po metamorfozie wygląda jak clown, który uciekł z cyrku. Fryzura, to prawda, przydałaby się ciekawsza.
2. Ubiór - Do tej zielonej sukienki przydałyby się tylko inne buty (pod kolor wzorków) i dodatki. Po metamorfozie jest tego za dużo. Paski, kropki i panterka razem? Zdecydowane NIE.
Ale co tam. Życzę zdobywania kolejnych naiwnych dziewczyn, które chcą wyglądać po Waszych metamorfozach na Stardoll kiczowato ;)
Pozdrawiam - maarleenuss

Anonimowy pisze...

Nie przesadzaj! Metamorfozy nie są kiczowate tylko oryginalne. Należy odróżniać jedno od drugiego. To są tylko nasze pomysły. To jest zabawa! Dlaczego Wy wszyscy traktujecie to tak baaardzo poważnie?
SilverIvy

Sindy pisze...

Ja w przeciwieństwie do ciebie nie podążam ślepo za modą, lubię łączyć przeciwieństwa. Mam taki styl. Gdyby wszyscy na stardoll ubierali się tak jak ty to byłoby nudno.

crazyxstrawberry pisze...

Bardzo podoba mi się makijaż po ;))

julla009

Klaudia pisze...

A to nie są dwie różne dollki?:D Bo nie wiem jak udało Ci się zmienić oczy :D

Aleksandra pisze...

Zgadzam się z B.E.A.T.K.A, ale widać taki był zamysł stylizacji.

Beata pisze...

słuszna uwaga 1bubu3. rzeczywiście to dwie inne lalki :D

Sindy pisze...

Są inne, bo jak robiłam metamorfozę to lalka się zmieniła :>

Klaudia pisze...

Chyba, że tak choć to trochę dziwne :)

Anonimowy pisze...

podoba mi sie metamorfoza

nati23_10 pisze...

ja uważam tak samo, maarleenuss!
DZIADOSTWO, OHYDA . Moja 17-letnia siostra wyśmiał twoją tzw. "oryginalność"...
twój STARDOLLOWY WRÓG, nati23_10

Miisadzia-1 pisze...

Ta jakaś małolata nati23_10 (u góry) poprostu jest zazdrosna bo takich strojów wogóle nawet zrobić nie umie
nati23_10 zajrzyj lepiej do słowniczka ortograficznego bo nie umiesz pisać bez błędu,ohydne dla Ciebie jest przec samo "H"?A nie czasem przez ch ?