niedziela, 20 czerwca 2010

EluSiA.

Twarz przed:
 Zacznijmy od makijażu. Nie lubię tego sposobu nakładania cienia, jednak tutaj wygląda to fajnie, poniekąd przez połączenie ze sobą tych barw. Policzki wyglądają normalnie, chociaż ja pomalowałabym delikatniej, tylko na kościach policzkowych. Mimo iż makijaż jest ładny, w ogóle nie pasuje do reszty stylizacji. Powieka powinna być w odcieniach beżu, brązu lub bieli. Proponowałabym również brązowy tusz do rzęs oraz całkowite usunięcie lub dodanie większej ilości piegów. Kolczyki ''wiszą'' na włosach?
Moja ocena: 5/10

 Twarz po:
 Medoll wygląda jak zawstydzona dwunastolatka, którą mama przyłapała na używaniu jej kosmetyków. Twoje oczy oraz usta idealnie pasowały do mojego pomysłu. Powiekę pomalowałam jasno turkusowym cieniem, ładnie wyglądającym z szeroką opaską nadającą dziecinnego wyrazu. Policzki zaczerwienione, oddające zawstydzenie dziewczyny.  Podlotek jest zakłopotany, dlatego w jej oczach pojawiły się łezki.

Ubranie przed:
Sukienka jest ładna, ale ja zdecydowanie odradzam łączenia jej z ciemnymi ubraniami. Czerń jest kolorem eleganckim, ale mało delikatnym. W ogóle do tej sukienki pasowałyby jedynie białe lub cieliste rajstopy,a w przypadku takich butów ich całkowity brak.
Moja ocena: 4/10












Ubranie po:
Elegancko i z klasą. Ten płaszcz jakoś szczególnie nie przypadł mi do gustu, jednak tutaj wygląda wyśmienicie. Dodałam do niego czarną sukienkę, robiącą za dół wystający z pod pierwszej warstwy ubrania. Założyłam do tego zawsze modną pikowaną torbę od chanel oraz ekskluzywne czarne rękawiczki. Na stopach śliczne pantofelki z zapięciem na kostce.

18 komentarzy:

Elcias pisze...

Świetny pomysł z tą zawstydzoną dziewczyną. Fajnie to wygląda.
Strój 'po' piękny, jak zawsze ;>

Moda i Szyk pisze...

Nie lubię tej opaski, bardzo kojarzy mi się z tymi "słit pokemonami". Makijaż jest fajny optymistyczny i delikatny. Kreacja "po" jest zajebista, chyba sobie taką sprawie jutro xD

ewka-mewka-girl pisze...

Bosko wygląda twarz 'po' i rzeczywiście wygląda jak zawstydzona dwunastolatka , ubranie po też jest ładne :)
ewka-mewka-girl

miSsInuSsia pisze...

śliczna stylizacja :)

Anonimowy pisze...

piękne to wszystko !
makijaż szczególnie, śliczne kolorki !


BeleVile

Anonimowy pisze...

Hej bardzo proszę zrób mi metamorfozę



Maja10012

Anonimowy pisze...

super ubranie po! :) makijaż tez jest spox

syene. pisze...

*_____* dobry pomysł z tą zawstydzona dziewczyną. cholernie mi się podoba.

Klaudia pisze...

Właściwie to ten opis uratował całą metamorfozę. Jest ładnie. A strój po prostu dobrze połączony :)

botakchce

Miss-Red-Hair pisze...

Strój 'po' jest przecudny. Makijaż ja zawstydzona dwunastolatka pięknie wyszedł :)

sleepyhollow pisze...

Makijaż PO wyjebisty.

Malina

Sylwia pisze...

Świetny makijaż, jak już poprzednicy pisali. Strój także świetny. Nic dodać, nic ująć. ;)

eloelounited , pisze...

uwielbiam twoje metamorfozy < 33

eloelounited , pisze...

oł , zapomniałam :

nie moge doczekać się mojej , ;D

star3oo ,

Kaaś pisze...

"po" w obydwu przypadkach jest fajnie ;p

ewka-mewka-girl pisze...

a gdzie się można zgłaszać na metamorfozy ?

ewka-mewka-girl

Miisadzia-1 pisze...

fajna meta ;:

Beata pisze...

Nie za bardzo mi się podoba stylizacja makijażowa. Może to przez tą opaskę... za to strój na plus i mam zamiar wykombinować u siebie coś podobnego ( :