poniedziałek, 14 czerwca 2010

Ocena gwiazdy- Ciocia_Wiedzma!

 Wiem, wiem. Miałam napisać ten post już dwa tygodnie temu, ale a to nie miałam czasu, a to mi się nie chciało, wiecie jak to jest. Do tego mam ostatnio strasznie dużo nauki, dużo poprawek, też na pewno to znacie. Jednak w końcu wymęczyłam tę ocenę i postanowiłam wreszcie dodać. Jest to bardzo kontrowersyjny cykl, wiele osób nie zgadza się z moimi opiniami, ale mnie to nie zniechęca i dalej będę go prowadziła.

_________________________________________________________________________

Cicocia_wiedzma

Przygotowałam dla Was dzisiaj ocenę jednej z najbardziej znanych  blogierek na stardoll, mianowicię Madę, tj. ciocię_wiedzmę. Jej blog, w czasach swojej świetności był bardzo lubiany i podziwiany. Znajdowały się tam nie tylko nudnawe nowości ze stardoll, ale i przeróżne fakty ze świata mody. A wszystko to widziane mądrym okiem i poddane subiektywnej ocenie. Niestety od dłuższego czasu nic się tam nie dzieje. Ciocia cały czas gra na stardoll, jednak jej życie nazwałabym ''stardollowym półżywotem''. Na blogu po nowych notkach ani widu ani słychu. A szkoda.

Twarz:
Widziałam kilka Twoich twarzowych stylizacji, które mi się spodobały, jednak większość była niestety niezbyt ładna. W tej podoba mi się kolor włosów i karnacji, to prawda, zlewają się, aczkolwiek mnie to nie przeszkadza. Nienawidzę tych oczu, usta ujdą w tłumie. Makijaż banalny, ale znośny.
Moja ocena: 6/10











Ubranie: 
Zawsze mi się wydawało, że Ciocia ładniej się ubiera niż stylizuje medoll.Dzisiaj i tu i tu niezbyt mi się podoba. Jest  prosto, w takim stroju każda z nas wyszłaby na ulice i nic po za tym. W czasie kiedy oceniałam twarz, Mada zdążyła zmienić swoją medoll.
Moja ocena: 6/10












Apartament:
Podobno ludzie uważają Ciotkę, za jedną z najlepszych polskich projektantek apartamentów na stardoll. Poniekąd się zgadzam, niektóre Twoje pokoje są na prawdę ładne.Wszystkie bardzo dopracowane. Niestety masz talent do tzw. ''naciaćkania''. Lubisz nawalić za dużo przedmiotów do jednego pokoju, a to nie wygląda zbyt ciekawie. Ogólnie jestem na plus.

 Prezentacja:


Twoja prezentacja jest jedną z najlepszych jakie czytałam. Zawarłaś w nich wszystkie potencjalnie potrzebne wiadomości, nie ma żadnego opisu wyglądu, jest tylko coś o tobie i Twoim guście muzycznym i filmowym.Bardzo mi się podoba.
9.5/10

Ogólna ocena konta:
Strasznie mi szkoda, że większość takich osób jak Ty zrezygnowało z ''życia towarzyskiego'' na stardoll. Widać, że cały czas wchodzisz, regularnie zmieniasz stroje, ale to niestety nie to samo. Drugą rzeczą jest bezczynnie stojący blog. Nie wiem, dlaczego go nie prowadzisz. Naszą ostatnią nadzieją może być to, że nie został on jeszcze skasowany :)

Ocena osoby:
Nie znam Mady, więc prawie nic nie mogę o niej powiedzieć. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki prowadziła swojego bloga o stardoll. Jej rubryczka w magazynie ''Sezaam'' zazwyczaj zawierała wiele przydatnych i mądrych informacji, co znaczy, że ich autorka również musi być inteligentna. Ma dobry gust muzyczny, więc zapewne ma też ciekawą osobowość. Jest już dorosłą osobą, a wcale nie rezygnuje ze stardoll. I nie uważam tego za coś złego. Każdy lubi czasem wrócić do krainy dzieciństwa i po ubierać sobie papierowe lalki, nawet na komputerze ;p

2 komentarze:

muffin . pisze...

Jej inne stylizacje były lepsze.

Beata pisze...

ja jak najbardziej zgadzam się z tąoceną