czwartek, 17 czerwca 2010

dean_star

Medoll przed:
Ten sam nudny schemat twarzy... Z tą fryzurą wygląda to strasznie pospolicie. Fajny kolorowy makijaż, ale czarno-biała kredka zupełnie mi się nie podoba, nie pasuje do tych jaskrawych kolorów. Szkoda, że nie ma żadnych dodatków.
Ocena: 5/10












Medoll po:
Postawiłam na ciemne kolory, z nutką elegancji. Fryzura bardzo fajnie wygląda z tymi koralami. Powieki pomalowałam szarym, niebieskim i bordowym cieniem. Na usta nałożyłam ciemnoróżową szminkę i trochę jasnej.














Ubranie przed:
Przeglądając Twoją szafę zauważyłam wiele fajnych ciuchów, nie wiem czemu z nich nie korzystasz. Nie przepadam za kolorem różowym. Sukienka w ogóle mi się nie podoba, a buty mają jedynie fajny kształt. Szkoda, że nie ma żadnych dodatków, jest strasznie pusto.
Ocena: 3/10













Ubranie po:
Połączyłam kilka ciuchów i wyszła dziwna, kolorowa sukienka[?]. Nie jestem do końca przekonana co do tego stroju, ale jest lepiej niż wcześniej, nie jest już tak pusto. Buty zrobiłam z dwóch par i wyszły całkiem fajnie. Do tego bordowa kopertówka.

10 komentarzy:

Filip pisze...

Metamorfoza twarzy jest świetna! Musze przyznać, że obydwie z SilverIvy jesteście coraz lepsze ;)

Sindy pisze...

Staramy się, dzięki ^

SilverIvy pisze...

Ja też ją miałam robić xD Gaguś! xD Opanuj się! Daj albo jednej albo drugiej :P
Ps: Dziękuję :*

Klaudia pisze...

Elegancki look to jest coś co uwielbiam! Zwłaszcza w Twoim wykonaniu. Jeszcze gdyby ten łososiowy (tak?:D) top nie pogrubiał Doll było by ekstra!

botakchce

Moda i Szyk pisze...

Podoba mi się twarz "po". Brakuje mi tylko zrośniętych brwi i wyszłaby Frida Kahlo. Kostium "po"niezbyt mi się podoba aczkolwiek jest lepiej niż było.

Karolajn pisze...

wow.
jestem pod ogromnym wrażeniem metamorfozy twarzy!

Izabella Lis pisze...

matko, metamorfoza twarzy jest niesamowita !

Beata pisze...

wspaniała metamorfoza twarzy, jak i ubraniowa ( :

ewka-mewka-girl pisze...

Jedna z najlepszych metamorfoz twarz wygląda przepięknie chyba sama sobie taką zrobię ;P
ewka-mewka-girl

Miisadzia-1 pisze...

Superówna meta ;:makijaż najlepszy