niedziela, 27 czerwca 2010

Weronia_10

Twarz przed:
 Niezbyt udała Ci się ta stylizacja. Nie podoba mi się dobór oczu, usta są fajne, ale w tym przypadku nie pasują. Makijaż jest prosty, jednak sprawia wrażenie niedomalowanego. Całkowicie pomalowane usta nie przypadły mi do gustu. Brakuje mi tu kreatywności i oryginalności, czegoś co wyróżniałoby Cie spośród reszty uczestniczek. Mogłaś się bardziej postarać.
Moja ocena: 5/10

Twarz po: 
 Postawiłam na połączenie koloru różowego z czarnym. Makijaż oczu zaczęłam od namalowania jasno różowych plam, rozchodzących się od kącików po wysokość źrenicy. Następnie czarnym cieniem zamalowałam 3/4 powieki ''przycinając'' rogi. Później tym samym cieniem pomalowałam te miejsca, które na powiece są najciemniejsze. Na koniec doprawiłam wszystko czarną kredką dookoła oczu. Jak widać z ust zrobiłam maleńkie serduszko, a na głowie umieściłam cudowną tiarę z woalką. Mówiąc nieskromnie, jest zajebiście.

Ubranie przed:
Góra  tego stroju jak najbardziej mi się podoba. Jeżeli już postawiłaś na kremowe dodatki i ogólnie delikatny wygląd, powinnaś spódnicę również dobrać w tym kolorze.Buty mi nie pasują, mimo iż są kolorystycznie podobne.
Moja ocena: 6/10













Ubranie po:
Czarna ekstrawagancja. Połączyłam ze sobą sukienkę z rozłożystym dołem z Antidote oraz  ciemny żakiet HB z różowym paskiem, który zakryłam kokardą. Buty, z których jestem dumna, zrobiłam z trzech par szpilek, w tym jednych od Sonii Rykiel. Na nogi założyłam kabaretki od tej samej projektantki, zaś na głowę dziwaczny kapelusz własnej roboty.

11 komentarzy:

Klaudia pisze...

A ja lubię usta pomalowane w całości:) Ale ponieważ te według mnie ładne nie są, serduszko zdecydowanie sprawuje się lepiej. Nie wiem czy jest tak zajebiście ale na pewno zmiana na plus! Strój tradycyjnie fenomenalny.

botakchce

Miisadzia-1 pisze...

Dla mnie meta jest SUPPER
miisadzia-1

Beata pisze...

boska <3 normalnie jesteś mistrzem ;**

ewka-mewka-girl pisze...

Super stylizacja stroju po :)

Karolajn pisze...

wszystko pięknie, ładnie:)

syene. pisze...

przepiękne *___*

Elcias pisze...

Boooooska kreacja po metamorfozie, Gago ^^

eloelounited , pisze...

mi się b. podoba < 3

eloelounited , pisze...

oł , nick . : star3oo ,

Sylwia pisze...

Świetne 'po' w oby dwóch kategoriach!

Lo0la777 pisze...

Super , super, super i
jeszcze raz super ! ;*