piątek, 25 czerwca 2010

Ocena Lipcowych HB

Witam.
A więc mija kolejny miesiąc, a wraz z jego zakończeniem przychodzi zapowiedź nowych HotBusów. Jak zawsze stardoll zafundował nam dawkę rzeczy świetnych, jak i trochę gorszych. W tym miesiącu są to przede wszystkim ubrania na lato- krótkie spódniczki, sandałki, bikini, okulary przeciwsłoneczne. W tym wypadku stardoll się postarał, ale czy te ubrania nadają się do użytku?
Jeżeli mam być szczera pomysł na ten cykl nie jest mój. Pierwsza wpadła na niego moja serdeczna znajoma-Maalinka. Jako że pisanie tych ocen jest miłym zajęciem, ''zainspirowałam'' się nią.Mam nadzieję, że nie jest to dla Was, a przede wszystkim dla niej problem.
Oto one:
 1.Kolczyki (kolorowe)- Mam mieszane uczucia. Bardzo podoba mi się kolorystyka, jednak kształt pozostawia wiele do życzenia. Są ciekawe, idealne na lato, a więc zapewne znajdą się w mojej szafce na dodatki o ile portfel na to pozwoli ;p Pasują do delikatnego makijażu, albo na odwrót-do jakichś krzykliwych kolorów i dziwacznego nałożenia. Moja ocena: 7.5/10
2.Okulary (sercowe)- Jestem na tak, aczkolwiek ich kształt wydaje mi się jakiś gruby. Zdecydowanie lepiej wyglądały by standardowe serca, jednak nie zaprzeczam, że kolorem i ogólnym wyglądem sporo nie nadrabiają. W gruncie rzeczy założyć je można do wszystkiego ;) Moja ocena: 7/10
3. Torebka (w paski)- Tak samo jak w przypadku poprzednich rzeczy podoba mi się, jednak jest ale. Takie rozmiary torebki na ramię kojarzą mi się z małą dziewczynką. Wzór jest niekwestionowanie świetny, ale wielkość mi nie odpowiada. Tutaj znowu gdyby ją powiększyć mogłaby wyglądać odrobinę komicznie. Marzy mi się kopertówka o takim wzorze. Nieprosta torebka do prostych strojów- czarne rurki, czarny t-shirt, czarny kardigan, jakieś kosmiczne okulary plus beret-naturalnie, że czarny ;) Moja ocena: 7/10 
4. Sukienka (fioletowa z czarnym)- Nie wygląda zbyt ciekawie. A może nie, ciekawa to ona jest, ale niestety równie brzydka. Stardoll za dużo w niej pomieszał. Jakieś dziwne wzorki, paski, kropki, a do tego grubaśny skórzany pas w talii. Niestety większość rzeczy ze sklepu Rio jest właśnie taka. Kolor jakiś wyblakły. Wydaje mi się, że wyglądałaby w miarę przyzwoicie do ładnych, czarnych lub podobnie fioletowych botków, czarnych rajstop, kosmicznego nakrycia głowy oraz dziwacznego okrycia ''na wierzch''. Jak ekstrawagancja to ekstrawagancja. Moja ocena: 3/10
5.T-shirt (z napisem Peace)- Pomysł na nadruk sam w sobie jest okej, jednak kolorystyka tej bluzki leci na głowę. Sądzę, że gdyby była ona biała, a napis ostro różowy wyglądałaby o niebo lepiej. Założyć ją można do codziennych, sportowych strojów. Moja ocena: 3/10
6. Spódnica (jeansowa)- Hm. Taka spódnica kojarzy mi się przede wszystkim z panią z pod lasu(lub jak kto woli z pod latarni), więc nawet gdyby byłą nie wiem jak fajna to raczej bym jej nie kupiła. Jednak patrząc obiektywnym okiem stwierdzam, że posiada jeden atut. Są to mianowicie ćwieki znajdujące na przodzie spódnicy (dobrze, że nie gdzie indziej, bo jak by w niej się do cholery siadało?) Moja ocena: 2/10
7.Getry (różowe)- Podoba mi się ich krój, jednak nic poza tym. Kolor jest obrzydliwy, róż wpadający w pomarańczowy, przynajmniej na moim monitorze. Cieniusieńkie paseczki są okej, aczkolwiek tutaj mnie jakoś specjalnie nie urzekły. Moja ocena: 3/10
8. Sandałki (czarne z fioletowymi grochami)-Tak! Bardzo mi się podobają, nie tylko ich kolor, ale i ułożenie paseczków.Kokardki są prześliczne, a białe groszki dodają uroku. Pasują do typowo letnich stylizacji- szortów, topu i jakichś uroczych łańcuszków na szyi.Moja ocena: 8.5/10
9. Nakrycie głowy (szmaragdowa kokarda)- Kokardy są już niemodne. Mnie tak samo już znudził się ten sposób ułożenia. Niemniej jednak to nakrycie głowy zakupię, ze względu na jego kolor i urok. Do kolorowych, zwariowanych kreacji pasuje idealnie. Moja ocena: 7.5/10
 10. Bikini (różowe ze srebrnymi detalami)- Na obrazku nie widać go całego, jednak mogę powiedzieć jedno- nie zapowiada się ciekawie. Stardoll postawił tu na cukierkowy róż, co zapewne odpowiada wielu dziewczętom, ale ja się do nich nie zaliczam. Srebrne dodatki tylko dolały oliwy do ognia. Ale kto wie, może stardoll zaskoczy nas cudownym dołem?Wątpię. Moja ocena: 2./10

Edit: Z komentarzy dowiedziałam się, że to ''bikini'' to wcale nie jest bikini tylko sukienka. W każdym razie jest ona tak samo brzydka jak ta wymieniona wyżej część garderoby, a więc ocena pozostaje niezmieniona.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajnie wszystko opisane. Najbardziej podoba mi się T-shirt i sandałki.Ale to chyba nie jest bikini tylko sukienka. Proszę masz screena :
http://img12.imageshack.us/img12/563/beztytuuzg.png

ewka-mewka-girl pisze...

Ja się ze wszystkim zgadzam , jednak najbardziej podoba mi się kokarda na głowę :)

Elcias pisze...

Anonimowy, rzeczywiście. Sukienka, ale niezbyt mi się podoba.
Ogólnie bardzo letnie, ładne ubrania.

Beata pisze...

cztery rzeczy które na pewno kupię będą to;
-kokarda
-okulary
-torebka
-i sandałki ( :

Meg pisze...

A ja tam kupie wszystkie.

Miisadzia-1 pisze...

W tym miesiącu ubranka są bardzo ładne

Anonimowy pisze...

mi tam się podobają ;) nie wszystkie ale większość

Anonimowy pisze...

kokarda jest super i nadal modna i ten kolor rządzi latem

Sindy pisze...

Mi się najbardziej podoba torebka, reszta ujdzie w tłumie.

syene. pisze...

szczerze pisząc, nic mi się nie podoba -.-

Sylwia pisze...

Torebka jest ładna.

Anonimowy pisze...

to jest sukienka nie bikini hahaha

eloelounited , pisze...

fioletowa sukienka , śliczna ! < 3

eloelounited , pisze...

no kurde , znowu zapomniałam o nicku . : star3oo .

Anonimowy pisze...

Bluzka z napisem Peace jest bardzo ładna. Ta szarość właśnie nadaje to coś tej bluzce, bo biała nie miała by już tego. A ten różowy wściekły nadruk wyglądał by już jak zwykła bluzka z wf z naklejonym napisem ... Trochę się nie zgadzam z twoimi opisami, no ale to już moja osobista opinia i nie będę wnikać.