piątek, 4 czerwca 2010

Olivia_138
























Twarz przed:
Pierwsze co od razu rzuciło mi się w oczy to za wysoko umieszczone włosy. Wygląda jakbyś była balonogłowa. Makijaż nie wnosi nic oryginalnego. Jedyne co jest w miarę fajne to użycie brązowego tuszu do rzęs.
Ocena: 4/10























Twarz po:
Prosty makijaż, delikatny róż na policzkach. Usta malowałam warstwowo. Najpierw kolor cielisty, następnie czerwień, następnie cielisty i znowu czerwień i na koniec cielisty. Dodałam opaskę, która bardzo mi się spodobała.
Ubranie przed:
Widać, że starałaś się być oryginalna, ale raczej Ci to nie wyszło. Przepraszam, że to powiem, ale wyglądasz jak napakowany transwestyta.
Ocena: 5/10



















Ubranie po:
Bardzo ciężko było u Ciebie zrobić coś fajnego. Twoje ubrania nie pasowały do siebie. Udało mi się stworzyć coś w miarę spójnego. Czarny kombinezon połączyłam z czarnym strojem kąpielowym, do tego dołożyłam zieloną koszulę, czarny szal i butki. Dodałam pasek, torebkę ze złotymi elementami i rękawiczki.

5 komentarzy:

Agnes pisze...

Można się zgłosić?

Moda i Szyk pisze...

Tekst o tranwestycie mnie zabił xD fajna matamorfoza:D

Beata pisze...

jak dla mnie to jest bardziej żakiet niż koszula ;p a metamorfoza jest jak najbardziej ok.

Magda pisze...

ja się zgłaszam, najwyżej mnie zbesztasz kisska17

Anonimowy pisze...

Nie podoba mi się wygląd przed. Makijaż jest niby ok, ale róz został źle nałożony, a do tego te dziwnie rozmieszcozne pieprzyki... Za to lubię kolrowek na cozach oraz brązowe rzęsy ;). Po rewelka- skromnie, z umiarem, tlyko coś ust nie widać, neico za balde dla mnie. Co do stroju zgadzam się próba bycia orginalna, ale coś nie wyszło... Od pasa w dół ok. d pasa w górę pomyłka. W ubraniu po podobają mi się tylko buty, wybacz Silverivy
AvieCullen