sobota, 26 czerwca 2010

Tola..xD

Medoll przed:
Fryzura jak najbardziej mi się podoba. Makijaż już nie bardzo. Ten kolor ust zupełnie nie gra przy tym kolorze skóry, a oczy są dziwnie pomalowane. Brak dodatków mi raczej nie przeszkadza, lubię jak jest prosto.Nos mógłby być trochę niżej.
Ocena: 6,5/10












Medoll po:
Włosy zmieniłam na dłuższe, kolor zostawiłam ten sam. Właściwie to za dużo nie zmieniałam. Usta pomalowałam czerwoną szminką, oczy na biało-czarno. Te okropne brwi zakryłam nerdami. Nad brwią dodałam pieprzyk. Trochę za mocno podkreśliłam policzki, ale nie chce mi się od nowa robić ^












Ubranie przed:
Kolorystycznie jest bezpiecznie, dominuje kolor niebieski. Nie mam tutaj większych zastrzeżeń, dżinsowa kurtka świetnie pasuje do sukienki, buty też są ładne. Mogę się jedynie przyczepić tej bransoletki. Torebka... może trochę ciemniejsza by się przydała ?
Ocena: 8/10













Ubranie po:
Metamorfoza ubraniowa jest dopasowana do medoll, a raczej na odwrót. Strój jest w trzech kolorach: białym, czarnym i brązowym. Wybrałam moją ulubioną kurtkę LE i sukienkę białą sukienkę Chanel. Do tego brązowa kopertówka i bardzo ładne pantofle. Hmm... tak skromnie. :)

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

łaadniutko wszystko

ewka-mewka-girl pisze...

Jedno słowo bosko :P

Beata pisze...

wspaniale ^_______^

Anonimowy pisze...

Dzięki za wspanialą metamorfoze [;

Klaudia pisze...

Trochę za wysoko oceniona Doll. Metamorfoza jest naprawdę udana :)

botakchce

syene. pisze...

świetny makijaż ;]

Elcias pisze...

Faaajnie :D

Sylwia pisze...

Świetnie.

Izabella Lis pisze...

metamorfoza twarzy jest cudna ! :D

Anonimowy pisze...

1bubu3 .
Niby dlaczego tak sądzisz , ze za wysoko ?

Miisadzia-1 pisze...

Fajnie

eloelounited , pisze...

hm , świetne kolory ;D

star3oo .

Lo0la777 pisze...

Ładnie ;)