niedziela, 27 czerwca 2010

Kama_120

Twarz przed:
 Ogólnie jestem zdecydowanie na tak.Makijaż jest ładny. Oczy, włosy oraz usta też mi się podobają. Jedynym mankamentem według mnie są okulary, nie za bardzo lubię te aviatorki. Masz mało kosmetyków, a jednak potrafiłaś stworzyć coś może nie super oryginalnego, ale ładnego. Za to ogromny plus.
Moja ocena: 8.5/10 

Twarz po:
 Nie miałam zbyt wielu możliwości zmiany, a więc jest podobnie do ''przed''. Oczy pomalowałam czarnym cieniem, ''łamiąc'' rogi. Usta pozostały w kolorze skóry, zaś włosy zmieniłam na krótkie, troszkę odważniejsze. Ciekawy kształt okularów jakoś urozmaica tę stylizację.

Ubranie przed:
Hm. Widzę, że masz jakieś pojęcie na temat łączenia ciuchów, jednak tutaj odrobinę nie wyszło. Nie podoba mi się połączenie tej kurtki z tymi spodniami, gdyby były w tym samy odcieniu jeansu byłabym na tak. Buty rzeczywiście mają coś wspólnego z paskiem, jednak stylem nie pasują ni cholery.W każdym razie nie jest to najgorsza stylizacja jaką widziałam, ale i nie najlepsza.
Moja ocena: 6/10











Ubranie po:
 Postawiłam na żywe kolory. Pomieszałam tutaj różowy, zielony, niebieski z małą domieszką żółtego i fioletu. Kocham wszystkie części tej stylizacji, zarówno osobno jak i razem. Zielona marynarka świetnie współgra z ciemno niebieskimi leginsami oraz bluzka z muszką Miki.

13 komentarzy:

Klaudia pisze...

Lubię te okulary więc przeważnie każda stylizacja z nimi wpada w mój gust. Strój jest ciekawy ale to zdecydowanie nie moje klimaty.

botakchce

Miisadzia-1 pisze...

Ta metamorfoza nie porzypadła mi do gustu.Jest dosyć dosyć,ale raczej jestem na nie.

Beata pisze...

mi si podoba ^_____^ świetne kolorki.

ewka-mewka-girl pisze...

wszystko idealnie :P

Sindy pisze...

medoll przed jest boska :> po też ;>

Anonimowy pisze...

bardzo ładnie

Anonimowy pisze...

Czesc moge prosic o metamorfoze?

syene. pisze...

twarz "przed" bardziej mi się podobało ni z "po".
ale super ^.^

Cytrus.16

agnes pisze...

mi w sumie też twarz przed podoba mi się bardziej

ale metamorfozy też są ok ;p

aga222-

Elcias pisze...

Świetna doll przed. 'Po', oczywiście też piękna ;>
Stroje też tu i tu mi się podobają

eloelounited , pisze...

najbardziej mi się podoba strój "po" , c :

star3oo ,

Sylwia pisze...

Ładna twarz przed. Strój po ciekawy, ale nie dla mnie.

Lo0la777 pisze...

Wow !