środa, 16 czerwca 2010

,,Sława to kapryśna przyjaciółka''

 Przeglądając strony o stardoll natrfiłam na pewnego pseudo bloga, którego autorką jest niejaka( i nijaka również) miss_miley444. Otóż ta bezczelna osoba oczernia i bezpodstawnie krytykuje naszego bloga, metamorfozy, mnie i moje stylizacje. Śmieszne jest to, co tam napisała. Zarzuca nam bowiem, że nasze oceny są stronnicze i nie szczere. Że potrafimy tylko krytykować,a wszystkie stylizacje robimy gorsze niż ''przed''. Mnie samą uważa za totalną kopię Lady Gagi.  Pisze, że potrafię tylko nałożyć za dużo ciuchów i nic więcej.
Naturalnie, że nie przejmuję się słowami 11-latki, jednakże postanowiłam tutaj o tym napisać. Rozumiem, coś może się nie podobać, ale mogła chociaż wspomnieć mi o tym w GB czy w innym miejscu gdzie przeczytałabym to tylko ja. Wątpię, by ktokolwiek wartościowy czytał tamtego bloga, jednak nie zmienia to faktu, że psuje nam takie coś opinię.
A więc wiedzcie wszyscy: Jeżeli macie jakiekolwiek obiekcje dotyczące naszych metamorfoz, bloga, czy nawet nas, zachowajcie to dla siebie.Jeżeli jesteście choć trochę wychowane wypowiedzcie swoją opinię w normalny, kulturalny sposób. Bez przekleństw, obelg czy krzyków.

Oto adres ''tego'' bloga:
http://pamietnik-itp.blogspot.com/

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie rozumiem, dlaczego nie mogę wypowiedzieć się na temat Waszych metamorfoz? Czy przyjmujecie tylko dobre słowa? Chyba po to jest ten blog, by ludzie komentowali. Nie chodzi mi tu o wyzwiska ale o własne zdanie!
Kate_star95

Filip pisze...

Nie wiem o co Ci chodzi Kate_star95
Przyjmujemy wszystkie komentarze z godnością, zarówno pozytywne i negatywne. Mamy swoje czytelniczki, które kiedy im się coś nie podoba kulturalnie i z wytłumaczeniem nam o tym mówią.
Mnie się wydaje, że to co ta dzieczynka tam napisała to nie jest kulturalna krytyka.
Komentarze od Anonimowych które nie są opatrzone nickiem ze stardoll są kasowane, te z pozytywną oceną także.

Anonimowy pisze...

ja to się trochę roześmiałam.. ona zachciała być zauważona żeby mieć obserwatorów na blogu tak więc zaczęła atakować taki bardziej popularniejszy blog.. ale nie zbyt jej się to udało :P

Sylwia pisze...

Jeju, ile razy można wbijać w te głupie łby, że sami się zgłaszamy do metamorfozy i jesteśmy w pełni świadomi, jak ona mniej więcej będzie wyglądać? Mi podobają się metamorfozy, a szczególnie makijaże. Sama na taką czekam. A jeżeli nie potrafi się znieść krytyki, to już nie mój problem. Gaga robi to co lubi, tak jak lubi, no i nie zapominajmy o Oli i Silverivy. Pozdrawiam. ;)

Beata pisze...

dziwne dziecko o.O

Miisadzia-1 pisze...

Śmiać mi się chce ;:
Bezczelne,dziwne dziecko

Anonimowy pisze...

Nie wiem gdzie widzisz przekleństwa i obelgi ja widzę tylko obiektywna opinie zgadzam się z nią ponieważ na tym blogu prawie wszystkich krytykujecie a wasze metamorfozy są gorsze niż przed.Daj sobie powiedzieć ze potrafisz tylko krytykować.

Anonimowy pisze...

Chciałabym jeszcze dodać ze nawet bardzo ładne stylizacje stworzone przez użytkowniczki stardoll oceniacie 2/10

Anonimowy pisze...

Jesteś dziwna. Co myślisz, że ludzie będą pisać tylko DOBRZE komentarze?
Jak tak to jesteś głupia. Każdy ma swoje zdanie i powiem tylko, że wasze metamorfozy są obrzydliwe. I niestety tylko parę jest ładnych. I niby dlaczego mamy to zachować dla siebie? Po to są komentarze, żeby głosić własne opinie na temat danego postu.

Anonimowy pisze...

A z resztą czemu z Aminowym nickiem zostaną skasowane ? Bo chcesz wejść na ten profil i go skomentować? Że jest sam brzydki i obleśny i żeby nie komentował twojego bloga?! A z resztą jest dużo Aminowych nicków i czemu ich nie skasujesz?!

Anonimowy pisze...

Metamorfozy Lady_Gaga114
W tym poście temat będzię o Lady_Gaga114 i jej metamorfozach.
Otóż , weszłam na jej blog z metamorfozami i mnie strasznie wkurzyła
ponieważ, krytykuje innych robiąc metamorfozy !
Z ładnych naturalnych dziewczyn robi kompletne dziwadła !! Wkłada na innych jakieś nie pasujące dodatki i fryzury których by sama nigdy nie włożyła .
piszę czasem że jest okropnie ponieważ ona piszę że nie lubi tej fryzury ...>< itp.A gdy ktoś włożył na siebie z 5 par ubrań skrytykowała tą osobę
a ona sama kładzie na inne dollki 10 par ubrań i robi z tego ''sukienkę''
A jeszce nigdy nie widziałam żeby postawiła komuś 10/10 ..;//
Ale to jej sprawa poprostu mi się to nie podoba że krytykuję innych a sama nie wygląda lepiej i uważa się za sobowtóra Lady Gagi poprostu KOPIA.

Jej blog nazywa się : maalinowemetamorfozy.blogspot.com/
To sa te twoje "przeklenstwa obelgi i krzyki"?W 100% zgadzam sie z ta opinia poniewaz na tym blogu TYLKO krytykujecie.Jak byscie chociaz pisaly "Przepraszam ale nie podoba mi sie twoj styl"
Ale wy musicie pisac:Ubranie przed:
Nie, nie,nie. Rozumiem,że nie posiadasz zbyt wiele ubrań, jednak nawet z niewielu rzeczy można stworzyć coś przyzwoitego, a to nawet takie nie jest. Ta sukienka (?) nie pasuje do założonej pod spód bluzki, buty tylko dolewają oliwy do ognia. Pusto, nudno i brzydko.
Moja ocena: 2/10.

Ewanilla pisze...

oj. Te metamorfozy są boskie, a takim czymś nie należy się przejmować. ZAZDROŚĆ ZAWSZE STWARZAŁA PROBLEMY :*:*:*