sobota, 5 czerwca 2010

Foczka11

Twarz przed:
 Moje ulubione usta i oczy!Bardzo fajnie dobrałaś elementy twarzy-pasują do siebie. Makijaż również jest spójny i dosyć oryginalny. Brakuje mi jakiegoś dodatku, czegoś takiego co dodawałoby nie dającego się określić uroku.
Moja ocena: 8/10 

Twarz po:

 Zaszalałam.Nie tylko makijażowo, ale i z dodatkami. Oczy medoll pomalowałam na kilka ciepłych kolorów-pomarańczowy,żółty,czerwony. Powiekę podkreśliłam czarną kredką. Rzęsy przedłużyłam sztuczniakami, a na głowie wycudowałam opasko-koronę z kilkunastu diademów.Policzki mocno zaróżowione na kościach policzkowych, zaś usta oranżowe 'z plamką '.

Ubranie przed: 
Afryka dzika, tak? ;p Kolorystycznie bardzo ładnie.  Wszystko do siebie pasuje, jednakże brak mi tu oryginalności.Nie przepadam za tym żakiecikiem, a torebka jest strasznie,strasznie oklepana.
Moja ocena: 6.5/10













Ubranie po:
Czarna dama. Stworzyłam długą po kostki czarną suknię, z dwóch spódnic, naturalnie, że czarnych, oraz zwykłego topu. Na głowie beret z woalką,zaś na nogach szpileczki a'la chanel.
 Proszę o nie dodawanie komentarzy typu: Fuu, o lol, żal itp.
Jeżeli wyrażasz opinię-uzasadnij ją.

7 komentarzy:

muffin . pisze...

Nie podaoba mi sie ta "opaska", jest tak nasrane na głowie. Ale makijaż bardzo ładny.
Ubranie "po" jest do bólu pospolite - non stop znajduje tu metamorfozy z czarnymi ubiorami wykonanymi z mnóstwa rzeczy..

Filip pisze...

To, że znajdujesz je tu, nie znaczy, że jest pospolite.

Anonimowy pisze...

Ubranie mi się podoba, nie uważam, że jest pospolite, tu się spisałaś GAGA ;). Natomiast jeśli chodzi o metamorfozę makijażowo fryzurową nie przypadła mi do gustu, zgodze sie z pzredmówczynią, że na głowie jest nasrane, a makijaż jest dla mnie zbyt agresywny. Jednak gratuluję kreatywności i odwagi -masz ciekawe pomysły i rozwiązania i spełniasz je. Tylko tak dalej.
Pozdrawiam, a mój nick ze stardollto AveiCullen.

Beata pisze...

szałowo ( ;

Aleksandra pisze...

Bardzo kreatywnie ;)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Klaudia pisze...

Mi ta opaska też się nie podoba :) Ale... sukienka ze spódnic jest świetna! Cóż, nie zawsze trafi się w czyjś gust.