niedziela, 13 czerwca 2010

Luiza1221

Twarz przed:

 Hm.Zacznę od minusów. Makijaż ma fajne kolory, jednak jest niedopracowany. Nie lubię ani tych ust, ani nosa. Oczy są strasznie popularne. Pomysł z wysoko osadzonymi brwiami mi się podoba, aczkolwiek trochę przesadziłaś z ich wysokością, bo wyglądają nienaturalnie. Dodałabym różu na policzki.
Moja ocena: 6/10

Twarz po:
 Postanowiłam pozostać przy zieleniach twojego poprzedniego makijażu, jednak sporo rzeczy uległo zmianie. Oczy są teraz dokładniej umalowane, a powieka nie wygląda jakby ktoś rzucił na nią czymś kolorowym trzy razy, gdyż jest równo.Czarna kredka podkreśla pełne oczy. Usta bezbarwne, zaś policzki różowo-pomarańczowo-białe.  Fryzura bardzo oryginalna, ale pasująca.

Ubranie przed:
Bez ładu i składu. Nic tu do siebie nie pasuje. Sukienka przyzwoita, jednak w tym zestawieniu wygląda niezbyt zachęcająco. Żeby chociaż makijaż pasował do stroju. Jednakże nie pasuje.
 Moja ocena: 2/10













Ubranie po:
Stworzyłam długą po kostki czarną suknię, zdecydowanie w stylu gotów.  Góra jest dosyć prosta, długie rękawy oraz kołnierz ciągnący się od szyi aż po talię. W pasie zrobiłam rozkloszowanie, które nadaje charakteru. Dół lekko się rozchodzi. Na nogach równie mroczne botki na koturnie. 





 

6 komentarzy:

SilverIvy pisze...

Strój po jest zajebisty!

Anonimowy pisze...

zgłaszam się do metamorfozy!! na stardoll:
magda9678

Beata pisze...

Ten strój jest wprost idealny. nigdy bym czegoś lepszego nie wymyśliła!

Kaaś pisze...

Matko jak ja kocham takie zajebiste sukienki z kilku rzeczy <33 !!

Marcela. pisze...

...I dlatego kocham twoje metamorfozy :)

Miisadzia-1 pisze...

strój nie tylko superowy ale i:oryginalny,bajerandzki,przepiękny,odjazdowy,