środa, 9 czerwca 2010

patyczek821
























Twarz przed:
Nie wyszło Ci to. Jest oryginalnie, ale paskudnie (i z daleka i z bliska). Nie podobają mi się usta i brwi. Lepiej by wyglądało bez tego kolczyka.
Ocena: 4/10























Twarz po:
Teraz jest stylowo i z pazurkiem. Taki zielony kolor uzyskałam dzięki połączeniu jasnego, pastelowego cienia z szarym. Starałam się zmniejszyć ,,obrażony" wyraz ust. Dodałam dodatkowy warkocz i piękne kolczyki z pawich piór. Szkoda, że nie miałaś brązowego różu do policzków.
Strój przed:
Z jednej strony oryginalnie z drugiej beznadziejnie. Pewnie nie byłoby jeszcze tak źle gdyby nie te buty. Całkowicie tu nie pasują.
Ocena: 4/10



















Strój po:
Tak jak makijaż w odcieniach zieleni i czerni. Ze spódnicy w kwiaty zrobiłam bluzkę, nałożyłam na nią kurtkę zrobioną z futra i żakietu. Bluzkę od zarąbistych, obszernych gaci, oddzieliłam czarnym paskiem. Dodałam buty na wysokim obcasie urozmaicone złotymi szpilkami i jeszcze czarną torebkę na pasku.


Nieskromnie mówiąc uważam, że wyszło mi zajebiście.

8 komentarzy:

Metamorfozy stardoll pisze...

Hej ;) Zrób mojej lalce metamorfozę ;) Proszę. Mój nick na stardoll to kaala3612

Sindy pisze...

Przed makijaż jest świetny, ale fryzura i kolczyk beznadziejne. Po bardzo mi się podoba, świetna metamorfoza !

Beata pisze...

to najlepsza metamorfoza ( ; jest świetna !

Klaudia pisze...

Makijaże wychodzą Wam najlepiej ;D Czekam na dalsze metamorfozy!

Aravilar pisze...

Fajny ci wyszedł strój, makijaż z reszta też

Anonimowy pisze...

to chyba jest jedna z najlepszych metamorfoz jakie u was widziałam ;D - leavee

Kaaś pisze...

świetna
ja też muszę przyznać:
wyszło zajebiście :D

Anonimowy pisze...

jezu. tu się nie liczy skromność. ; D
jest rzeczywiście zajebiście ; )

Kama_120