środa, 16 czerwca 2010

Magnolia2

Twarz przed:
 Od dawna śledzę Twoje stylistyczne poczynania i muszę stwierdzić, że ostatnio się poprawiłaś. W tym wydaniu zdecydowanie nie podoba mi się banalność makijażu. Już kiedyś mówiłam- nigdy nie maluj jednym kolorem całej powieki. Sztuczny róż na policzkach mnie zdecydowanie odrzuca. Dobrze, że chociaż usta są cieliste, bo inaczej byłoby strasznie brzydko. Nie jest to moja ulubiona nowa fryzura, ale ujdzie w tłumie.
Moja ocena: 5/10 

Twarz po:
 Masz wiele ciekawych kolorów cieni do powiek, więc nie wiem dlaczego nigdy nie wykorzystałaś ich w podobny sposób.Postawiłam na modne w tym sezonie odcieni niebieskiego i błękitu. Dodałam do nich odrobinę fioletu i wyszedł fajny, oryginalny makijaż. Policzki nie wyglądają już tak sztucznie, dzięki innemu nałożeniu kosmetyku. Fryzura inna, ale przez mnie lubiana.

Ubranie przed:
Nie wiem co chciałaś uzyskać łącząc te ubrania. Czy styl retro, czy może ''swój'' styl, czy całkiem co innego, ale  w każdym razie efekt jest delikatnie mówiąc nieciekawy. Łącząc wzorek z sukienki oraz czerwony pasek w grochy skazałaś się na klęskę.  Nieudana stylizacja.
 Moja ocena: 2.5/10












Ubranie po:
Wiem, wiem, sama jestem z siebie zadowolona ;p Kocham tworzyć czarne kreacje i myślę, że nieźle mi to wychodzi. Tutaj zrobiłam długą suknię z rozłożystym i przezroczystym dołem, na którą nałożyłam przecudowny płaszcz a'la Harry Potter. Róże na włosach zakryłam krukiem, doskonale pełniącym rolę włosów.


 

10 komentarzy:

Sindy pisze...

Medoll przed podoba mi się. Masz rację z tym, że nie należy malowac powiek jednym cieniem, ale moim zdaniem tutaj to pasuje. Policzki jedynie psują efekt. Strój- myślę, że bywały gorsze, taki styl (:

Klaudia pisze...

Gaga myślę, że czytelniczki Waszego bloga na pewno nie przejmą się tą nieudolną próbą oczernienia Ciebie czy metamorfoz. Jasne, że nawet 11-sto latka znajdzie poparcie ale tylko i wyłącznie u tych, którzy nie rozumieją Waszego systemu czy stylu... Nie wiem po co takie osoby tu wchodzą. Co do makijażu po: Że Ci w ogóle starczyło cienia :D Ale mimo ładnej kompozycji jakoś nie współgrają z tą fryzurą, lub może to coś innego :o.

Anonimowy pisze...

przed makijaż nieciekawy bo policzki zbyt mocno umalowane a po lepiej tylko że fryz powinna być inna ,oczy po fajnie pomalowane,ubranie przed nie podoba mi się ale po jest fajne bo lubię czarny i z tą suknią to dobry pomysł

Sylwia pisze...

A mi "po" przypomina jakby strój dementora ;D. Fajna metamorfoza.

Beata pisze...

mrocznie, ale za to mi się podoba ^^

Miisadzia-1 pisze...

Strój po zrobił na mnie wielkie wrażenie.Bardzo,bardzo,bardzo ale to bardzo mi się podoba

Anonimowy pisze...

jak nie umiesz robić metamorfoz to się do tego nie bierz! Może ty tego nie wiesz ale możesz innych urażać tym, że mówisz jakie są brzydkie, wstrętne i paskudne.Ale najgorsze jest to, że z pięknych dolek robisz facetów ( robisz im męskie fryzury itp)

Ewanilla pisze...

ten strój jest wspaniały, ten czarny co zrobiłaś :D

Anonimowy pisze...

Ten strój czarny nie jest zbyt ładny...

Anonimowy pisze...

Jedno słowo : bleee