niedziela, 6 czerwca 2010

Hannay

Twarz przed:
 Hm.Pierwszą rzeczą która rzuciła mi się w oczy są za nisko osadzone włosy. Nienawidzę tych oczu, są strasznie dziwne i niezbyt ładnie wyglądają.Makijaż jest przyzwoity, chociaż policzki pozostawiają wiele do życzenia.
Moja ocena: 6/10

Twarz po:
 Wybrałam zimne, dyskotekowe kolory. W makijażu przeważają odcienie niebieskiego oraz fioletu. Policzki pomalowałam różem na kościach. Wysoki koczek dodaje stylizacji uroku. Z dodatków fioletowe okulary umieszczone na włosach.

Ubranie przed:
Uwierzcie, że krytykowanie wcale nie sprawia mi satysfakcji.Ale nie oszukujmy się, każdy ma swój styl i każdemu podoba się co innego. Zawsze staram się znaleźć dobre strony każdej stylizacji, ale nie potrafię oszukać siebie i dać dziesiątkę czemuś co mi się nie podoba. Poza tym  nawet tego nie chcę. I tak jest w tym przypadku.
Moja ocena: 2.5/10 












Ubranie po: 
Prostota nie boli. Wiem, że czarne stylizacje są częste na naszym blogu, ale chyba każda z nas kocha ten kolor. Tutaj wybrałam czarne dzwony w połączeniu z seksownym body oraz czarnym żakiecikiem.

14 komentarzy:

Kaaś pisze...

świetny strój "po":)
MissKaty2121

Anonimowy pisze...

hej całkiem nieźle choć troche przesadzone z okularami, ale ;P Mnie też możecie stylizować - moje konto darijka19, co prawda ciuchy mam w pudle, szafe zastawioną więc może tylko twarz ;D chociaż kolejka długa więc może coś wrzuce ;D czekam na odpowiedź pozdrawiam darijka19 ;D

Beata pisze...

podoba mi się ten strój kąpielowy w połączeniu z tym żakietem ( :

Anonimowy pisze...

Chciała bym sie zgłosić do metamorfozy mój nick to tomek11111

ags. pisze...

chciałabym się zgłosić. : 3

chomik-aga.

Lipglosek pisze...

seksi :)
Ubiór ekstra, makijaż niezbyt przypadł mi do gustu -ale upodobania są różne.

Anonimowy pisze...

Mogłabym metamorfozę. ?
Hillgilly. ; )

` Nierealna . pisze...

zg się ;);)


karolina1997rok

slicznotkaPL pisze...

Pięknie, rozumiem Cię jeśli ktoś się zgłosi do Twojej metamorozy musi mnieć stalowe nerwy, bo nie podobają sie innym Twoje metamorfozy, ale mnie sie podobają, robisz je z orginalnością.

Elcias pisze...

Nie lubię tych oczu.
Taak! Uwielbiam stylizacje, gdzie dominuje czarny. Świetnie wyszło.

muffin . pisze...

Makijaż jest świetny!

xXxKitkaxXx pisze...

zgłaszam się do metamorfozy :)

Anonimowy pisze...

zg !
Denerana

Anonimowy pisze...

Moge się zgłosić??
DiamondRoyale