niedziela, 20 czerwca 2010

Pati.13
























Twarz przed:
Ogólne wrażenie jest w miarę, ale patrząc dłużej widzi się kilka błędów. Nie powinno się malować takich ciemnych kresek na dolnej powiecie, no chyba, że chce się uzyskać efekt ćpuna. Nie wiem dlaczego na ustach jest jedna różowa plamka z boku ani co chciałaś dzięki niej uzyskać. Bardzo lubię te włosy.
Ocena: 7/10























Twarz po:
Dodałam Twojej medoll takiego dziewczęcego uroku. Dzięki tej fryzurze uzyskałam efekt uroczego chochlika. Aby zrobić lekko morski kolor połączyłam zieleń z niebieskim. Dodałam nieco czarnego cienia i na środku powieki różowego.
Strój przed:
Wyglądasz jak taka słodka tancereczka. Mimo tych butów i czerni nie czuję w tej stylizacji pazura. Jest za pusto. Ten futrzany dół trochę nie wyszedł. Te boki zwisają tak smętnie.
Ocena: 4/10


















Strój po:
Kolorystycznie starałam się nawiązać do makijażu. Ta dinusiowa torba dodaje do tego zestawu szczyptę zabawy, żartu.

11 komentarzy:

Klaudia pisze...

Makijaż "po" bardzo mi się podoba! Do stroju również nie mam zastrzeżeń ale przyznaję, że pierwsze moje skojarzenie z tą torbą to Rutowicz. (Niee dlaczego jej nazwisko mi się nie podkreśliło?:D)

Botakchce

Karolajn pisze...

metamorfoza twarzy jest śliczna;)
dollka teraz przypomina Alice

syene. pisze...

ładna metamorfoza twarzy, a ubioru jeszcze ładniejsza :D

Anonimowy pisze...

wszystko ślicznie :)

Hildaa pisze...

ubranie "po" jest cudne *.*

Beata pisze...

W sumie, to może być ;p

crazyxstrawberry pisze...

Twarz "po" jest przepiękna ;)

Elcias pisze...

Świetnie. Podoba mi się strój 'po'.

ewka-mewka-girl pisze...

Świetnie dobrane kolory w twarzy 'po; i rzeczywiście trafne spostrzezenie , że dollka wygląda jak alice . Strój też mi się nawet podoba chociaż ;przed; bardziej mi się podoba :)

Miisadzia-1 pisze...

MetamorfozA twarzy bardzo mi się bodobalecz strój,nie zrobił na mnie wrażenia
miisadzia-1

Anonimowy pisze...

Hhhm bardzo podobna do Ashley Greene i to mi się też podoba!