piątek, 18 czerwca 2010

Wyniki konkursu na aktywność (14.05-14.06)

Pewnie zupełnie zapomnieliście o moim konkursie na najaktywniejszą osobę miesiąca. Przepraszam za opóźnione wyniki, ale nie miałam czasu. Dzisiaj znalazłam "chwilkę"... udało mi się zliczyć wszystkie wasze komentarze i mamy już zwycięzcę. Na początku mojego zliczania łeb w łeb szły Elcias i B.E.A.T.K.A. Na końcu wszystko już było jasne, miażdżącą przewagą 28 komentarzy wygrała B.E.A.T.K.A. Komentowała ona niemal każdą notkę. Nie zawsze jej komentarze były pochlebne, ale dziękujemy za szczerość i za to, że tak często odwiedza naszego bloga.


Zwyciężczyni otrzymuje 15 stardollarów oraz ładny komplet- blouse inspired by Balenciaga i skirt inspired by Givenchy:



Mam nadzieję, że zachęci Was to do odwiedzania i komentowania naszego bloga :)

PS: Po odbiór nagrody proszę się zgłosić w mojej księgi gości.

11 komentarzy:

Klaudia pisze...

Gratulację :D
Proponuję także znaleźć czas na zaktualizowanie "Kolejki do metamorfoz".

Sylwia pisze...

Gratki. :D

Karolajn pisze...

gratulejszyn:D

Elcias pisze...

Gratulacje ;>
Jakoś nie miałam czasu komentować później notek, tylko czytałam. Ok, teraz postaram się udzielać.

K pisze...

Gratulajcje :)

syene. pisze...

Gratuluję (;

Anonimowy pisze...

oo fajnie :) gratulacje

Beata pisze...

dziękuję baardzo, i się cieszę, że nagrodą jest aż 15 sd! jestem całkowicie spłukana więc na pewno się przydadzą. Ten komplet ubrań również jest strzałem w 10. jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ( :

Filip pisze...

Zupełnie zasłużone zwycięstwo. Mam nadzieję, że i w tym miesiącu będziesz się tak licznie wypowiadała ;)

ewka-mewka-girl pisze...

gratulacje :)

Miisadzia-1 pisze...

strój fajny dostały ;:;:'
Gratuluję