czwartek, 17 czerwca 2010

anka1100
























Twarz przed:
Bardzo lubię te włosy. Fajnie skomponowałaś twarz, ten nos pasuje do tych oczu, aczkolwiek ich nie lubię, bo wyglądają jakby ich właściciel był wiecznie niedospany. Za wysoko umieściłaś brwi. Makijaż byłby lepszy gdyby usta były pomalowane jednym kolorem, a barwy cieni na powiekach bardziej intensywne. Policzki są ciekawie pomalowane.
Ocena: 7/10
























Twarz po:
Starałam się ,,otworzyć" Twojej medoll oczy. Użyłam fioletowego cienia, ponieważ każda posiadaczka zielonych oczu wie, że ten kolor najlepiej wydobywa ich piękno. Usta pomalowałam nierównomiernie zaokrąglając je. Włosy to słabo upięty kucyk, artystyczny nieład.
Strój przed:
Widać tu pomieszanie z poplątaniem. Te glany mogą jedynie pasować do tej szarej marynarki, ale już na pewno nie pasują do sukienki i tego złotego naszyjnika.
Ocena: 3/10


















Strój po:
Jej, jak ja uwielbiam ten oczojebny, różowy żakiet! Użyłam szarej sukienki z poprzedniej kolekcji Stylein z przezroczystymi rękawami. Przyozdobiłam ją poplątanym naszyjnikiem, który teraz tworzy zwieńczenie dekoltu. Pasek jest zrobiony z dwóch oddzielnych, różowego i czarnego. Drapieżności dodały czarne, krótkie, skórzane rękawiczki i połyskliwe szpilki.

6 komentarzy:

Klaudia pisze...

Świetnie wyglądają tak pomalowane usta! Choć fryzura "przed" podoba mi się bardziej :)

botakchce

Sylwia pisze...

Śliczny strój po. (:

Karolajn pisze...

ciekawy strój po.

Izabella Lis pisze...

ta MeDoll wygląda jak Michael Jackson ;d

Beata pisze...

no no no!

Miisadzia-1 pisze...

xDmD