wtorek, 29 czerwca 2010

Nowa stylistka.

Właściwie to taka nie całkiem nowa, bo już wcześniej obwieściłam Wam, że będzie pracowała nad blogiem. Z powodu braku czasu, sporej ilości nauki moja znajoma Dafidoff, musiała tymczasowo zrezygnować z prowadzenia metamorfoz, jednak nareszcie nadeszły wakacje, a wraz z nimi przyszło dużo wolnego czasu. Od teraz tak samo jak Ola, Monika i ja, Matylda dodawała będzie swoje modowe i makijażowe wyczyny na Waszych medoll. Jestem z tego powodu szczęśliwa, gdyż kolejka do metamorfoz zamiast powoli opadać, cały czas rośnie :) Już dzisiaj będziecie mogli obejrzeć pierwszą jej metamorfozę.Mam nadzieję, że dacie jej szansę, bo to w końcu nowicjuszka.
Pozdrawiam

Edit: Mamy już 100 obserwatorów! :)

10 komentarzy:

Elcias pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Elcias pisze...

Z niecierpliwością czekamy na stylizacje Dafidoff :>

Anonimowy pisze...

chcesz żeby kolejka opadała ?
lepiej żeby rosła.
czekam na metamorfozze Dafidoff!

Klaudia pisze...

Lepiej żeby opadała tam z przodu ;p Tył niech sobie rośnie.

"Z niecierpliwością czekamy na stylizacje Dafidoff :>" :)

ewka-mewka-girl pisze...

Czekam na stylizacje Cafidoff i na moją :P

Trinnyty pisze...

Miejmy nadzieję, że Dafidoff okaże się tak oryginalna jak Ty. Mam tylko pytanie. Czemu już dawno i kilka razy się zgłaszałam, a nie jestem w kolejce? I jeszcze: dlaczego nie dajecie metamorfoz po kolei? Mam nadzieję, że mi to wyjaśnisz : ). Trinnyty

Beata pisze...

nie mogę się doczekać pierwszej metamorfozy daffidof ( =

Sylwia pisze...

Trinnyty - pewnie dlatego metamorfozy nie są po kolei, gdyż dziewczyny przydzielają sobie osoby, przynajmniej ja tak podejrzewam.
No, to czekamy na metamorfozy. ;)

syene. pisze...

czekamy, czekamy na metamorfozy :D

Miisadzia-1 pisze...

Czekamy,czekamy.Ale czy się doczekamy?