niedziela, 6 czerwca 2010

Lidia1145

Twarz przed:
 Nie podoba mi się. Jest strasznie bezpłciowo. Nie ma żadnego określonego stylu, ni to eleganckie ni ostre. Makijaż banalny i niedopracowany. Nie lubię tych oczu, a o brwiach już nawet nie wspomnę.
Moja ocena: 3/10

Twarz po: 

 Kobieco. Postawiłam na ciepłe, letnie kolory oraz nutkę elegancji. Makijaż jest prosty, 'okalający' górną część oka. Usta pomalowane kilkoma kolorami z jasna plamką na środku. We włosy wpięłam mocno czerwoną różę z liściem, którą ulepszyłam dwoma innymi różyczkami.

Ubranie przed:
Nie. Nienawidzę połączeń żakietów z długim rękawem ze spódnicą. Pasek ni w pipe ni w oko mi tu pasuje. Buty okropne, nie lubię ich.
Moja ocena: 4/10














Ubranie po:
Tak samo jak w przypadku makijażu, wybrałam ciepłe kolory. Dominuje tu czerwień. Bardzo letnia stylizacja, łącząca w sobie i wygodę i elegancję.  

 

3 komentarze:

Beata pisze...

makijaż bardzo mi się podoba, ale z ubiorem jest trochę gorzej.

crazyxstrawberry pisze...

Ty dołujesz te dzieciaki;D Ha Ha

julla009

Lipglosek pisze...

kocham Wasze metamorfozy a szczególnie komentarze do dolek :D
Ta też jest niezła&&

Wasza szczera fanka Lipglosek