piątek, 18 czerwca 2010

KamiKam

Twarz przed:
 Nie wiem od czego zacząć. Z jednej strony jest całkiem okej, a z drugiej coś mi nie pasuje. Nienawidzę takiego makijażu oczu, a zwłaszcza gdy cień jest rozprowadzony po całej powiece. Lubię tę fryzurę, policzki wyglądają dosyć fajnie, usta również. Moje ulubione ślepia.Nie mam żadnych większych zarzutów, jednak proponuję Ci zmianę wszystkiego. Brakuje tego czegoś.
Moja ocena: 6/10 

Twarz po:
 Teraz jest lepiej, przynajmniej dla mnie. Medoll również ma bardzo delikatny i kobiecy makijaż, jednak w tej stylizacji więcej rzeczy do siebie pasuje. Oczy pomalowałam trzema różnymi kolorami- alabastrowym, morelowym i czarnym w kącikach, aby odrobinę przyciemnić. Policzki pozostawiłam w tych samych odcieniach pąsowego i oranżu. Usta cieliste, takie aby nie zwracały uwagi i uwydatniały makijaż oczu. Szkoda, że nie miałaś jasnej kredki do brwi.

Ubranie przed: 
Za dużo pomieszałaś. Te buty są zdecydowanie za ciężkie do takiej długości spódnicy,poza tym po prostu nie ładne. Nie wiem, co tu robi ta atramentowa bluzka, ale w każdym razie nie pasuje.
Moja ocena: 5/10













Ubranie po: 
Prosty czarny strój, jednak przykuwający uwagę. Medoll ubrana jest w prześwietną rozciągniętą bluzę oraz za luźne spodnie. Szyje owija gruby szalik, zaś na głowie spoczywa beret. Rękawiczki dodają elegancji. 

16 komentarzy:

KamiKam pisze...

Strój bardzo ładny,aczkolwiek zostanę przy mojej twarzy ;p

Elcias pisze...

Uwielbiam twoje czarne stylizacje, Gago ;D

agnes pisze...

zostałam ominięta powinnam byc zaraz po Dean_Star

Klaudia pisze...

Strój po jest świetny i pasuje do makijażu KamiKam - najważniejsze ;D

botakchce

K pisze...

Strój po jest genialny :)

syene. pisze...

Makijaż 'po' nieszczególnie mi się spodobał, aczkolwiek strój 'po' jest baaaardzo ładny :D

Anonimowy pisze...

strój po jest fajny ale makijaż i fryz nie zbyt ;D

Moda i Szyk pisze...

Jako że bardzo lubię wasze metamorfozy, tym razem bedę obiektywny. Nie podoba mi się makijaż "po" jest taki naturalny, zupełnie inny niż przyszło nam tu oglądać, opaska dziwnie wygląda z tymi włosami, jakoś się nie ima z ich układem. Kreacja "po" jest oczywiście zjawiskowa.

Beata pisze...

jak zwykle mnie zatkało ;p

Anonimowy pisze...

"po" ciuchy są świetne ;)
Kaaś

Anonimowy pisze...

Strój 'po' jest świetny :)
Miss-Red-Hair

matylda. pisze...

Ta jeszcze nie należy do najgorszych. xd

Sylwia pisze...

Strój po jest świetny. ;)

ewka-mewka-girl pisze...

Według mnie metamorfoza bardzo udana :)
ewka-mewka-girl

eloelounited , pisze...

popieram ewu$ , podoba mi się to ;D

Miisadzia-1 pisze...

;P