środa, 16 czerwca 2010

Szkucinka
























Twarz przed:
Nienawidzę tych ust, wyglądają plastikowo. Ten nos wygląda tak jakbyś wpadła na drzwi i Ci tak zostało. na dodatek jest za nisko. Gdybyś dała tą kredkę na górną powiekę byłoby jeszcze w miarę, a tymczasem wyglądasz na zaćpaną. Jedynie podobają mi się brwi i kolor włosów.
Ocena: 3/10























Twarz po:
Zbyt wiele nie zrobiłam, ponieważ nie masz żadnego cienia do powiek. Oczy pomalowałam brązową kredką i odrobiną czarnego tuszu, zmieniłam włosy na jaśniejsze, tak aby kontrastowały z kolorem ust. Dodałam kolczyka. Myślę, że nie wyglądasz już tak plastikowo mimo tych ust.
Strój przed:
Masz szerokie biodra i uda, dlatego nie wyglądasz najlepiej w krótkich spodenkach. Nie pobawiłaś się za bardzo przy tym stroju. Jest nudny i banalny. Podoba mi się to, że nawiązuję do obecnej pory roku i zbliżających się wakacji.
Ocena: 4,5/10

















Strój po:
Ukryłam Twoje uda i biodra. Postawiłam na soczyste kolory. Aby stworzyć tą sukienkę złożyłam w całość trzy sukienki, spódnicę oraz kamizelkę. Na torbę, którą Twoja medoll trzyma w dłoni złożyła się nieco ,,workowata" torba i duża kokarda.

5 komentarzy:

muffin . pisze...

Sukienka PO jest bardzo fajna, a z makijażem faktycznie niewiele dało się zrobić.

Anonimowy pisze...

"Masz szerokie biodra i uda" zaraz padne... :D:D

Anonimowy pisze...

sukienka wyszła fajnie :)

Beata pisze...

świetnie wymyśliłaś tą sukienkę =]

Anonimowy pisze...

Za pięknie to ty nie zrobiłaś moja ocena to 5.55/10.Fryzura z ustami tak się skomponowała ,że z dziewczyny wyszedł piękny chłopiec podziwaiam :d