środa, 2 czerwca 2010

Zacmienie


Twarz przed:
Jest okej. Makijaż prosty, ale ładny. Usta mogłyby być trochę niżej, ale w takim połączeniu wyglądają  fajnie. Podoba mi się delikatny róż na policzkach.
Moja ocena: 8.5/10













Twarz po:
Wyszło mi podobnie do Twojej własnej stylizacji. Zmieniłam włosy i makijaż. Oczy są pomalowane wieloma kolorami min. różowym, zielonym i bordowym, a ich kształt podkreślony czarną kredką. Policzki ostro różowe, podobnie jak usta.













Ubranie przed:
Naprawdę bardzo kreatywnie. Nie pasuje mi makijaż medoll, bo gdyby nie on wyglądałabyś jak prawdziwy anioł.
Moja ocena: 9/10














Ubranie po:
Skoro tam anioł, to tu diabeł ;p Stworzyłam prześliczną sukienkę w odcieniach czerwieni, czerni i bordo. Grube rajstopy dodają pazura, a buty standard- 'nakładane' czarne szpilki.

4 komentarze:

Kama_120 pisze...

prześliczna byla przed, ale po też jest ładnie :)

miSsInuSsia pisze...

ślicznie było przed i po też jest super :)

Mistic pisze...

co myślisz o moich metamorfozach?? mój blog : http://liliowemetamorfozy.blogspot.com/

Beata pisze...

zniewalająco ^^