niedziela, 30 maja 2010

Ocena gwiazdy-HarajukuGirlPL

HarajukuGirlPL

Oto kolejny post z cyklu ''Ocena gwiazdy''. Tak jak wybraliście w ankiecie, dzisiaj ocenie zostanie poddana jedna z najbardziej rozpoznawalnych polek na stardoll, HarajukuGirlPL. Dziewczyna znana jest przede wszystkim z tego, że projektuje, nieźle projektuje.W czasach jej świetności, miała naprawdę ogromny dochód stardolarów ze sprzedaży swoich projektów. Ale czy aby na pewno na to zasłużyła?  

Medoll: 
Co tu dużo mówić, jest zwyczajnie i odrobinę kiczowato. Pominę prostotę tej stylizacji, bo coś takiego można wykonać w 5 minut.  Mimo to, udało Ci się wypracować swój własny rozpoznawalny styl, a Twoja medoll ma swój urok.
Moja ocena: 6/10











Ubranie: 
Bez żartów. Masz tyle ubrań, że można by stworzyć naprawdę świetną stylizację, a tu strój-darmówka. Nawet gdybyś to ty ją zrobiła i tak mi się nie podobają te ubrania.
Moja ocena: 1/10














 Prezentacja:

 
 Wszystko w innym kolorze, tysiące jakichś znaczków, twarzyczek, nienawidzę takich prezentacji. Nic się z niej o tobie nie możemy dowiedzieć, poza tym, że jesteś sławna i byłaś Covergirl. Wole coś bardziej czytelnego i jakieś informacje o osobie, a nie o jej osiągnięciach.

Ocena projektów:


 Twoje projekty są dopracowane i zadbane. Ja nie jestem fanką tego typu wzorów: czaszek, jakichś twarzyczek, serc, gwiazdek i w ogóle różnych nadruków. Wolę jakieś wzory typu kwiatki, jakieś 'mazaje', różnice kolorów itp. Uczucia mam mieszane, bo z jednej strony są okej, ale jest wiele lepszych projektantek. Jeżeli miałabym wybrać ulubioną z tych na górze, to byłaby to koszulka z kasetą magnetofonową.

Ogólna ocena konta:
    Już od dawna żyjesz stardollowym 'pół życiem', dlatego konto może się wydawać postarzałe i niezbyt zadbane. Myślę, że gdybyś wróciła, zbyt na Twoje projekty znowu byłby bardzo duży.
Niestety żadna stylizacja z Twoich,tych które znam, mi się nie spodobała. 

Ocena osoby: 
Lubię Dorotę za to, że wiekiem pokazuje, iż stardoll nie jest tylko dla 10-latek. Coraz więcej można spotkać osób po 20, co jest bardzo fajne. Nie potrafię powiedzieć jaka jest w stosunku do kogoś, ale z tego co wiem bardzo miła. Harajuku wydaje się dziewczyną raczej skrytą i nie daje się tak od razu poznać. Przynajmniej ja mam takie odczucia. Nie jest jakaś wyniosła czy zarozumiała i nie puszy się sławą. Do tego prowadzi fajnego bloga.

Pozdrawiam.

Już za tydzień: Ciocia_Wiedzma ! 

10 komentarzy:

KamiKam pisze...

Fajna ocena ;]

Agnes pisze...

Można się zgłosić do metamorfozy?

Anonimowy pisze...

Przepraszam ale nie zgadzam sie z tą oceną.ismylife90

Aleksandra pisze...

Rzeczywiście, HGPL nie robi z siebie nie wiadomo kogo, jest normalną osobą, której sława nie przesłoniła zdrowego rozsądku. To miłe, że dodaje darmówki nad którymi męczy się kilka godzin, tak żeby inni też mogli z nich skorzystać ;)

Anonimowy pisze...

Właśnie ! :)

Kama_120 pisze...

Tak. Ale ja natomiast nie zgadzam się z oceną twarzy. Dla mnie jest beznadziejna .

Weronika. pisze...

moim zdaniem trochę dużo punktów dałaś za twarz, taki makijaż potrafi wykonać każdy.

anita607 pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy ..
anita607

Anonimowy pisze...

dzis byłam na jej forum i pokazała mi sie informacja, ze znaleziono konia trojańskiego o.O`

Anonimowy pisze...

MOgęprosić o wywiad z I_ma_colecttion ?
( czy jakoś tak )
Ona jest na Satdoll.ocom.pl i jest bardzo znana !!! Proszę o wywiad!!