środa, 5 maja 2010

Bysia15

Twarz przed:
Makijaż jest prosty i ładny.
Dodatki ciekawie dobrane.
Nie podoba mi się pieprzyk
i kształt brwi.
Plus za oryginalny i
nieprzesłodzony look.
Ocena: 8,5/10












Twarz po:
Zmieniłam kolory
na cieplejsze.
Na usta nałożyłam
dwa odcienie
tej samej szminki.
Makijaż oczu w dwóch
odcieniach brązu & pomarańcz.
Żeby nie było nudno,
mocne poliki.
Fryzurka całkiem przyzwoita :)












Ubranie przed:
Klasyczna czarna sukienka,
rękawiczki za bardzo sportowe
i czarne szpilki. Francja elegancja,
ale brakuje mi w tym stroju
czegoś, oryginalności.
Medoll dodaje uroku
tej kompozycji, ale
strój jest nudny.
Ocena: 5/10











Ubranie po:
Długo kombinowałam.
Próbowałam coś zrobić z mebli,
ale w końcu wymyśliłam coś
przyzwoitego.
Połączyłam dwie pary butów
i wyszły z tego fajne botki.
Jeansy w panterkę, ładny płaszczyk
z rękawami 3/4 ładnie się razem
komponują. Żeby urozmaicić to,
dodałam futerko, tego samego koloru
torebkę, pasek i bransoletkę.

3 komentarze:

Takemeonthefloor pisze...

Taki trochę hippis jestem xD
Fajnie,fajnie...dziękuje.^

Michalina Baron pisze...

O! Bardzo ładne!

Ellies pisze...

Strasznie podoba mi się metamorfoza twarzy! ;)