środa, 5 maja 2010

Ocena majowych HotBuys



Witam.
HotBuys to ubrania, które według stardoll 'powinny znaleźć się w naszej szafie'. Jednak nie zawsze są one chociażby przyzwoite, a niektórych nie wzięłybyśmy nawet za darmo.
Pozwolę sobie dzisiaj na subiektywną ocenę każdego majowego HotBuys. . Mam nadzieję,że pomoże wam to choć odrobinę zdecydować co z HB kupić ;)
Oto one:
 


1.Top z myszką Mickey -No cóż, stardoll nie wprowadził żadnego nowego kroju. Ten wzór tez już znamy, jedynym ratującym atutem jest dosyć fajna kolorystyka. Do szarych marmurków i jakichś kolorowych-fioletowych trampek? Moja ocena: 5.5/10
2.Pasek -dosyć ciekawy wzór.Szkoda tylko,że ćwieki po środku nie są szare, bo wtedy wyglądałby o wiele lepiej. Myślę,że do czarnej ołówkowej spódnicy i jakiejś koszuli wyglądałby fajnie. Moja ocena: 6/10
3.Szara spódnica- Szczerze? Niezbyt ciekawa. Rozkloszowanie na dole jakieś takie dziwaczne, ten sznuro-warkocz po środku niezbyt zachęcający. Kolor jakby wyblakły.Nie.  Moja ocena: 4.5/10
4. Buty- Wow.  Musze powiedzieć,że tutaj się na prawdę postarano. Buty są dopracowane i ładne. Kolorystycznie bardzo pastelowo i wiosennie. Do jakiejś fajnej zwiewnej sukienki przed kolano i grubych,pastelowych rajstop. Moja ocena: 8.5/10
5.Kolczyki ''Koła'' - Średniawka ;) Musze powiedzieć, że sama bym takich nie założyła, jednak społeczności stardoll zapewne się spodobają. Szczerze to nie wiedziałabym do czego je założyć. Moja ocena: 6/10
6. Kwiecisty gorset - Baardzo fajny. W tę wiosnę bardzo modne są kwieciste wzory, czego stardoll dał nam próbkę w ostatniej kolekcji ubrań.  Fajnie by wyglądał do jakieś szerokiej zwiewnej spódnicy za kolano w kolorze kremowym. Moja ocena: 8/10
7. Bluzka w serduszka- Bardzo zwyczajna ;] Sama taką posiadam i chodzę w niej po domu. Myślę,że fajna na jakieś spacerki do rurek i trampek. Moja ocena- 7/10
8.Kremowa sukienka- Ogólnie krój jest już dosyć znany, ale mnie się spodobała. Do cieniutkich rajstopek i rzymianek-idealna ;) Moja ocena: 7.5/10
9.Kokarda -mogłaby się wydawać kiczowata, jednak chyba taka nie jest. Nie podoba mi się, stradoll chyba zapomniał,że kokardy wyszły już z mody, a przynajmniej dla mnie. Moja ocena: 5/10
10.Torba:- torba-worek to dosyć nowy wzór tutaj, jednak ja za nimi nie przepadam.  Wyobrażam sobie to tak: Okulary muchy,biały top, ciemne jeansy, skórzane buty i ta torba. Moja ocena: 6/10

 Ogólna ocena HB: Trochę NOT,trochę HOT;p

Pozdrawiam.

4 komentarze:

Michalina Baron pisze...

Bardzo fajnie i spoiście napisane. Podoba mi się ;)

Filip pisze...

Czyli uważasz,że mogę oceniać co miesiąc?;p

Beata pisze...

ja uważam, że jak najbardziej tak ( ; świetny artykuł.

Sindy pisze...

Buty i gorset są super, najbardziej mi się nie podoba ta żółta koszulka i kolczyki. Spódnica nawet nawet.