sobota, 22 maja 2010

Gepard112.

Twarz przed:
Nie, nie, nie. Kiczowato i prosto. Nie chce mi się nawet wymieniać co mi się nie podoba,bo musiałabym wymienić wszystko. 
Moja ocena: 1/10







Twarz po:
Być może Was zawiodę, ale ja nie jestem czarodziejką i nie potrafię zrobić super makijażu z dwóch kosmetyków.  Nie miałaś prawie NIC. Jest jak jest, dla mnie i tak lepiej niż ''przed''.













Ubranie przed: 
Mój Boże, czy ludzie na prawdę się nie widzą? Czy może podoba im się to jak wyglądają?
Moja ocena: 1/10














Ubranie po: 
Dla mnie ta metamorfoza jest bez sensu. Co ja Ci dziewczyno zrobię z garstki darmówek i kilku okropnych ubrań? Mnie tez się nie podoba.

9 komentarzy:

Elcias pisze...

Uhh, co za usta, nos... Jakoś 'wyczarowałaś' ten makijaż ;D

muffin . pisze...

Masz rację, takiemu potworowi trudno pomóc...

Anonimowy pisze...

Hmm....Moim zdaniem nie powinnaś tak jej opieprzać. Nie każdy był superstar tyle razy ile Ty. Zgadzam się, że "przed" było do bani. Ok. Ale komentarze typu: "Co ja ci dziewczyno zrobię z garstki darmówek i kilku okropnych ubrań" Są nie w porządku. Może trzeba by było ją np. wcześniej uprzedzić, że skoro nie ma tylu kosmetyków, to może nie zrobisz metamorfozy twarzy, pomyślalaś o tym? A tak poza tym tematem - zauważyłam, że u Ciebie jest ok, jeśli jest jakaś krótka fryzura. Niezbyt pamiętam, żeby kiedykolwiek "po" miało dłuższą fryzurę. Może zaczniesz coś robić z dłuższymi, niektóre są na prawdę ładne.

Mistic pisze...

moge meamorfoze???? Na stardoll jestem MissMajka124

Filip pisze...

Słuchaj Anonimowy. Gdybyś to Ty miał/miała wykonywać taką metamorfozę, to tez by Cie szlag trafiał! W ogóle to może sama zrobisz i zobaczysz czy to nie jest denerwujące, jak siedzisz dwie godziny przy komputerze i to wszystko na nic. Co do fryzur, tak, wybieram tylko krótkie. Dlaczego? Gdyż sadzę, że na stardoll nie ma ładnej długiej fryzury.

Beata pisze...

nie wiem jak skomentować tą metamorfozę.

Anonimowy pisze...

J:eśli chodzi o twarz - zgadzam się. Ale ciuchów najgorszych nie ma. Dziękuję, cóż, każdy ma inny gust, mi się niektóre z dlugich podobają.

nati23_10 pisze...

Kolejna ohyda. Ubranie PRZED mi się podobało, no ale, jak już mówiłam, są ludzie i taborety, ale żeby się klamką urodzić?!

Anonimowy pisze...

słuchaj se nati23_10 trochę przegięłaś z tym tekstem :/ Może pochwal się swoją laleczką :/