piątek, 28 maja 2010

_Krysztal_


Twarz przed:
Podoba mi się. Makijaż jest ładny i dopracowany. Ciekawe kolory oraz fajnie dobrane dodatki. Usta są świetne. Nie lubię tego nosa.
Moja ocena: 8.5/10













Twarz po:
Makijaż oczu jest utrzymany w odcieniach żółtego, gdzieniegdzie można dojrzeć również przebłyski pomarańczowego. Usta w kolorze karnacji, jednak widać także czerwień i pomarańcz. Z dodatków żółte okulary oraz akwamarynowe kokardki po bokach. Włosy bardzo tu pasują.











Ubranie przed:
Elegancko, ale trochę gorzej niż w przypadku makijażu.Prostota kłóci się tu z niezbyt dobrze dobranymi kolorami. Złota kopertówka ze srebrnymi niteczkami nie bardzo pasuje do całości. To nie to.
Moja ocena: 6/10













Ubranie po:
Wybrałam czarny komplet z jedynym akcentem- złotą opaską na włosach. Bardzo podoba mi się ta fryzura, fajnie wygląda z opaską. Sweterek i bluzka z żabotem fajnie się dopełniają.

2 komentarze:

slimshadie < 3 pisze...

dzięki i zgłaszam się ponownie xp kocham Wasze oceny ! metemorfozy też ;)

Kama_120 pisze...

O ja . Supe fryzura .