czwartek, 6 maja 2010

B.E.A.T.K.A


Twarz przed:
Hm. Podoba mi się makijaż, jest dopracowany i kolorowy. Poza tym medoll się niczym nie wyróżnia, ale jest ok.
Moja ocena: 7.5/10














Twarz po: 
Nie wiem dlaczego, ale nazwałabym tę stylizację ''orzechową'' :D Oczy pomalowałam na dwa kolory złoty i ciemny brąz. Usta oranżowe, a policzki musnięte czerwonym pudrem. Pieprzyk osadzony przy ustach i na lewej powiece.













 Ubranie przed: 
 Podoba mi się  to, że kolor marynarki pasuje do makijażu, jednak reszta całkowicie kuleje. Takiej bluzki w paski nigdy nie wolno zakładać do  do różowego żakietu, bo wygląda niezbyt ładnie. Te buty są okropne, kapelusz na plus.
Moja ocena: 5,5/10













Ubranie po: 
Trochę rock'owo trochę zimowo. Te buty fajnie wyglądają założone do szaro-czarnej bluzki. Szaliczek i  berecik aby nie zmarznąć ;)






2 komentarze:

Beata pisze...

super! dzięki z radę

Miisadzia-1 pisze...

fajnieee dałabym 10/10