środa, 26 maja 2010

Covergirl_aga

Medoll przed:
Twarz jest całkiem ładna. Nie lubię pieprzyka w tym miejscu. Makijaż nieszczególny, ale rozumiem, że taki był zamysł... Czarna konturówka jest za mocna, radziłabym nie objeżdżać całego oka, tylko zewnętrzne kąciki. Pięknie byłoby w kolorowym makijażu.
Ocena: 6,5/10














Medoll po:
Niestety zakryłam te piękne oczy. Kosmiczne okulary zrobiłam z kilku różnych par. Usta pomalowałam czarną szminką. Fryzurę zmieniłam na bardziej "niegrzeczną". Trochę zajeżdża jakimś Star trekiem, ale jest fajnie xD














Ubiór przed:
Dół jest naprawdę niezły. Góra już mniej mi się podoba. Ta bluzka jest niepotrzebna, a to coś, co ma pełnić funkcję topu wygląda zbyt kwadratowo. Lepiej wyglądałyby tutaj jakieś letnie buty.
Ocena: 7/10














Ubiór po:
Strój w czarnym kolorze. Połączyłam elegancką bluzkę z podartymi spodniami i ciężkimi, czarnymi butami. Pod sponie nałożyłam rajstopy w panterkę. Na głowie dziwna fryzura z pufy, szalika i czapki. Nie mogło zabraknąć skórzanych rękawiczek ;d

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Elcias pisze...

Metamorfoza jak najbardziej udana ;D
Faajne okulary!

Beata pisze...

wystrzałowe okulary ( ; i w ogóle cała stylizacja odjechana ;p

Sindy pisze...

Do animowego: zakryłam oczy, bo uważam, że takie okulary to o wiele lepsze rozwiązanie, fajnie wyglądają. (szczerze się pisze przez RZ -_-)

Kama_120 pisze...

Nie, no..
Najbardziej w tych waszych metamorfozach podobają mi się te odstrzałowe okulary. Są boskiee. Ja też takie hce ;3

Kaaś pisze...

Nie widać wogóle "po" na czarnej ścianie :D

Anonimowy pisze...

Kiedy w końcu ruszysz sie i dodasz jakis post.Lubię twój blog,ale teraz w ogóle nie dodajesz zadnych postów. ismylife90

Anonimowy pisze...

ze tak powiem...
zajebsite te okulary ! ;DD