wtorek, 18 maja 2010

MissKaty2121 by SilverIvy

Makijaż jest nudny i zrobiony niestarannie. Niepotrzebnie całe oko pomalowałaś czarną kredką. Fryzura wygląda jak hełm i to na dodatek poszarzały. Te kolczyki tu nie pasują. Ocena: 4/10














Bardzo trudno było u Ciebie zrobić coś fajnego, ponieważ ilość Twoich kosmetyków i dodatków jest katastrofalnie mała. Nie mogłam być oryginalna, jeśli chodzi o kolory, więc kształt nałożenia cieni do powiek jest inny niż zwykle. Czarną kredką pomalowałam tylko zewnętrzne kąciki. Zmieniłam fryzurę na ciekawszą. Dodałam kolczyki-muszelki.











W Twoim stroju nic do siebie nie pasuje. Ta ,,koszula" powinna być w komplecie tylko z czymś wyrazistym i kontrastującym. U Ciebie zlewa się ona z topem. Nie ma tutaj żadnego określonego stylu. Te buty wyglądają paskudnie. Lubię je, ale kompletnie nie pasują do tego zestawu. Ocena: 4/10


















Tak samo jak w makijażu miałam problem z wykombinowaniem czegoś ,,innego". Nie masz pasujących do siebie ubrań. Zestawiłam ze sobą czarny top, taką też kamizelkę, jasne rurki i bardzo fajną chustę. Z dwóch par zrobiłam takie jak widać obok buty, które nadają całości pewnego charakteru.

4 komentarze:

Beata pisze...

Bardzo podobają mi się buty ( :

Elcias pisze...

Beatka, miałam to samo napisać o butach ;D Super są!

Tomek11111 (DajanaL) pisze...

CHcę się zgłosić do metamorfozy

Kama_120 pisze...

Ładnie .